We hebben zelf het [naam verwijderd] opgericht zodat onze uhb zoons dankzij flexi onderwijs naar school konden blijven gaan. Hierdoor hebben we inmiddels [verwijderd] uhb’ers verder kunnen helpen in combinatie met [verwijderd] dagbesteding. Door een samenkomst van pech en corona zit onze jongste uhb zoon (12) nu zelfs sinds september fulltime bij [verwijderd]. Na twee jaar vwo.. Dan wordt je weer met de neus op de feiten gedrukt hoe afhankelijk je bent van de juiste personen op cruciale posities. Dit raakt me enorm en hoe mooi zou het zijn als alles [verwijderd] meer gestroomlijnd zou zijn. Ik deel deze petitie en ondertussen zoeken wij uit of we naast [verwijderd] ook [school] kunnen worden zodat in de toekomst geen enkel kind de worsteling moet doormaken die wij nu weer even ervaren. Onze zoon zit goed in zijn vel bij [verwijderd] en heeft prachtig maatwerk. Maar wat was er gebeurd als we dat niet tot onze beschikking hadden?