E-magazine 2018-05-09T01:40:22+00:00

E-magazine

In ons E-magazine worden artikelen en columns geplaatst over hoogbegaafdheid, geschreven door hoogbegaafde volwassenen, ouders van hoogbegaafde kinderen en professionele begeleiders van hoogbegaafden.

Schrijf je voor één, enkele, of alle categorieën in en je ontvangt van elke nieuwe bijdrage in die categorie een bericht.

>Meer

Denk je graag na over het leven als hoogbegaafde vanuit jouw scherpzinnige invalshoek en ligt het schrijven in jouw natuur? Kan je goed breed denken en barst je van de ideeën? Schrijf dan mee voor ons E-magazine.

>Meer

Alles over Stichting Hoogbegaafd. Deze categorie bevat de maandelijkse nieuwsbrieven, waarin onder meer aankondigingen van geplande bijeenkomsten staan. De nieuwsbrieven bevatten ook een overzicht van de meest recente artikelen. Verder worden er enkele jaaroverzichten van veel gelezen artikelen en belangrijke tussentijdse updates gedeeld via deze categorie.

>Meer

Artikelen over van alles dat hoogbegaafde volwassenen bezighoudt, voor en door hoogbegaafden en in allerlei genres.

>Meer

Artikelen over van alles met betrekking tot het hoogbegaafde kind, zoals op school of in het gezin, in allerlei genres.

>Meer

Artikelen over van alles dat uitzonderlijk hoogbegaafde volwassenen bezighoudt, voor en door uitzonderlijk hoogbegaafden en in allerlei genres.

>Meer

Artikelen over van alles met betrekking tot het uitzonderlijk hoogbegaafde kind, zoals op school of in het gezin, in allerlei genres.

>Meer

Vind hier bij elkaar onze artikelen die zowel te beluisteren als te lezen zijn.

E-magazine

In our E-magazine we share articles about giftedness, written by gifted adults, parents of gifted children, and professionals working with gifted people.

>Meer

Articles about anything related to gifted adults, written for and by gifted adults, diverse genres.

Articles about anything related to gifted children, at school or at home, diverse genres.