STEUN ONS MET SPONSORING

De voorloper van wat nu Stichting Hoogbegaafd! is, begon 10 jaar geleden! Dankzij jouw sponsoring kunnen we in ons onderhoud en onze activiteiten blijven voorzien. Als vrijwilligersorganisatie zijn wij afhankelijk van donaties en sponsoring. We willen jou daarom vragen om ons te steunen. Als sponsorbedrijf of -organisatie word je weergegeven op onze sponsorpagina, die regelmatig met onze achterban wordt gedeeld.

JOUW BIJDRAGE AAN EEN GOED DOEL DAT DICHTBIJ JOU STAAT IS WAARDEVOL

Denk eens aan onze Samen Zijn-bijeenkomsten voor hoogbegaafde volwassenen in diverse Nederlandse en Vlaamse regio’s, waar veel nieuwe vriendschappen zijn ontstaan.

En denk aan onze online community, die ervoor zorgt dat veel mensen ook in deze tijd bij ons terecht kunnen en waardevolle contacten opdoen met andere hoogbegaafden.

Denk aan de Werkgroep Onderwijs, die zich met debatten en acties inzet voor passend onderwijs aan hoogbegaafde kinderen en jongeren, onder andere door jongeren, politici en experts met elkaar in gesprek te laten gaan.

NU SPONSOREN!

We waarderen jouw sponsoring zeer, want deze is keihard nodig. Heel graag, heel welkom! Je onderneming, bedrijf of andere organisatie wordt voor de aangegeven periode weergegeven op onze sponsorpagina, die bij het aangaan van de sponsoring wordt gedeeld met onze achterban via Facebook, LinkedIn en Instagram-stories en continu vindbaar is via deze website. De website ontvangt gemiddeld 10.000 bezoekers per maand. Wij nemen n.a.v. je aanvraag contact op voor je logo en omschrijving van 100-200 woorden.

Veelgestelde vragen

Diversiteit is in deze maatschappij belangrijk voor iedereen. Vind jij het bevorderen van de emancipatie van hoogbegaafden belangrijk? En vind je het belangrijk en nodig dat alle kinderen onderwijs op maat krijgen? En dat alle hoogbegaafden zich optimaal kunnen ontplooien omdat er steeds meer oog voor diversiteit komt? Dan is jouw sponsoring hartstikke welkom! Mochten wij anders constateren, storten we het bedrag terug.

Ja, we zijn een Nederlandse ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). Je donatie is aftrekbaar bij je belastingaangifte indien je deze namens bijvoorbeeld je zelfstandige onderneming persoonlijk opvoert.

Ja, je kunt een kwitantie krijgen als je ons sponsort. Neem daartoe contact op met penningmeester@stichtinghoogbegaafd.nl o.v.v. je bedrijfsgegevens.

Hoera, wij plannen in 2023 ons volgende symposium. Wij werken daartoe symposiumsponsorpakketten uit. Afname is mogelijk zodra de inschrijving open gaat. Ons jaarlijkse symposium heeft elk jaar een ander thema en heeft als doel hoogbegaafden positief te inspireren om het beste uit zichzelf te halen en zich bewust te worden van hun waarde in de maatschappij. Als je ons dagsymposium sponsort heb je de keuze uit de volgende sponsorpakketten. Deze zijn aan te passen al naar gelang er bijvoorbeeld geen behoefte of mogelijkheid is voor een stand en/of er minder vertegenwoordigende personen aanwezig zijn dan aangegeven. Pakket 1 vergt geen aanwezigheid; ook andere pakketten kunnen worden aangepast zodat er geen aanwezigheid nodig is. Het eerstvolgende symposium vindt plaats in 2023. De aankondiging niet missen? Geef je interesse alvast door richting info@stichtinghoogbegaafd.nl en schrijf je in voor onze nieuwsbrief voor donateurs.