Community2018-07-13T01:16:30+00:00

Nederlandse & Vlaamse community

In dit deelmenu vind je een overzicht van onze community. Je kiest zelf in welke gedeelten van de community je de verbinding wilt aangaan. Je stelt je eigen pakket samen! Aangezien de community wordt beheerd door enkele tientallen vrijwilligers en elke groep weer een ander thema heeft, is het van belang dat je elke keer de groepsspecifieke vragen beantwoordt, of een motivatie stuurt in het geval van een geheime groep. Dat kan je doen richting de weergegeven personen. Daarnaast bieden wij onze donateurs leden een besloten deelcommunity. Donaties zijn nodig voor de voortzetting van onze activiteiten.

>Vacature: Moderator diverse Facebookgroepen

Als donateur ben je van harte welkom in onze speciale donateurscommunity. We brengen je graag in contact met andere donateurs.

>Meer

Welkom! Denk je dat je hoogbegaafd bent, of dat je kind dat is, en wil je je oriënteren op wat dat betekent? Oriënteer je dan breed en lees algemene ervaringen en artikelen.

>Meer

In onze regiogroepen kan je terecht als je op zoek bent naar peers voor jezelf of voor je hoogbegaafde kinderen. Ook blijf je hier op de hoogte van onze regiobijeenkomsten.

>Meer

Wil je graag over van alles en nog wat uitwisselen als hoogbegaafde? Ben je wellicht nog op zoek naar hoe je je hoogbegaafdheid wil gaan invullen? Voel je dan van harte welkom.

>Meer

Hoogbegaafd zijn kan een uitdaging zijn, maar als je daarnaast nog andere uitdagingen of beperkingen tegenkomt is het prettig om ook daarover uit te kunnen wisselen met anderen.

>Meer

Doordat je als hoogbegaafde afwijkt van vele (on)geschreven normen, leef je anders. Zodoende beleef je onder meer je werk en de liefde op een andere manier en verwerk je ervaringen anders.

>Meer

Uitwisselen over wat je boeit op een niveau dat bij je past is prettig. We brengen hoogbegaafden met vergelijkbare interessegebieden graag bij elkaar.

>Meer

Hoogbegaafd zijn kan een uitdaging zijn en het kan fijn zijn over je hoogbegaafde kind te kunnen uitwisselen met andere ouders en in sommige gevallen ook onderwijzers.

>Meer

Op zoek naar aanbod? Heb je zelf aanbod? Wil je iets verkopen? Zoek je werk? Heb je vacatures? Wil je netwerken met andere begeleiders van hoogbegaafden? Plaats en vind het hier.

>Meer

Uitzonderlijk hoogbegaafd zijn kenmerkt zich door een intens waarnemingsvermogen, een onuitputtelijke drang naar het opdoen van nieuwe kennis en het vermogen deze toe te passen in een andere context.

International community

In this menu you find an overview of our international community. You choose where in our community you want to connect with others. To ensure your fit in any individual group, please answer the group-specific questions upon sending your request to join a group. Please consider donating to help us maintain our activities.

Welcome! Do you think you are gifted, or that your child is gifted, and do you want to explore what that means? Explore and read general articles and experiences.

Want to exchange about all kinds of topics as a gifted person? Are you maybe still looking for a way of living your giftedness? Feel welcome.

Being gifted can be a challenge and it is useful to exchange about your gifted child with other parents of gifted children.

Looking for services? Offering services? Want to sell something? Looking for a job? Have vacancies? Want to network with other counselors of gifted people? Post and find it here.

Being highly, exceptionally or profoundly gifted means that you’re living with great intensities and curiosity, as well as the capacity to apply your skills in a wide context by quickly processing information. You speak a certain language and you wish to speak out more often.