Individu2018-05-08T17:43:22+00:00

Wil je graag over van alles en nog wat uitwisselen als hoogbegaafde? Ben je wellicht nog op zoek naar hoe je je hoogbegaafdheid wil gaan invullen? Voel je dan van harte welkom. Het beantwoorden van de drie intakevragen met je lidmaatschapsverzoek is voor elke groep in deze categorie verplicht.

>Vacature: Moderator diverse Facebookgroepen

Hoogbegaafden 18+

Hier kan je een diversiteit aan topics plaatsen die je als hoogbegaafde volwassene bezighouden. In deze groep vind je volwassenen van allerlei leeftijden vanaf 18 jaar, van jongvolwassenen tot senioren. Deze groep focust zich op jouzelf: voor topics over hoogbegaafde kinderen bestaan oudergroepen, zoek die daarvoor op.

1650+ leden

Hoogbegaafde Vlamingen 18+

Speciaal voor volwassenen in Vlaanderen. Deze groep lijkt op Hoogbegaafd! Volwassenen, maar die is groter en voor het hele Nederlandse taalgebied.

150+ leden

Hoogbegaafden 15 – 32

Hier kan je een diversiteit aan topics plaatsen die je als hoogbegaafde jongvolwassene bezighouden. Het is een eigenwijs groepje met een eigen karakter. Deze groep is dan ook uitsluitend voor de leeftijd van 15 t/m 32 jaar oud en niet voor ouders van jongvolwassenen als meelezers!

150+ leden

Hoogbegaafden 10 – 20

Hier kan je een diversiteit aan topics plaatsen die je als hoogbegaafde jongere in de leeftijd van 10 t/m 20 jaar oud bezighouden. Er is wat overlap qua leeftijd met de Jongvolwassenen groep: ben je 15 jaar of ouder mag je kiezen wat je prettiger vindt want in de jongerengroep mogen ouders wel lid worden een meelezen (maar niet actief aan topics deelnemen).

25+ leden

Hoogbegaafden 60+

Hier kan je een diversiteit aan topics plaatsen die je als hoogbegaafde 60+’er bezighouden.

25+ leden

Hoogbegaafden die zichzelf identificeren als vrouw 18+

Hier kan je een diversiteit aan topics plaatsen die je als hoogbegaafde vrouw bezighouden. In deze groep vind je vrouwen van allerlei leeftijden vanaf 18 jaar, van jongvolwassenen tot senioren. Deze groep focust zich op jouzelf: voor topics over hoogbegaafde kinderen bestaan oudergroepen, zoek die daarvoor op.

Nieuw!

Hoogbegaafden die zichzelf identificeren als man 18+

Hier kan je een diversiteit aan topics plaatsen die je als hoogbegaafde man bezighouden. In deze groep vind je mannen van allerlei leeftijden vanaf 18 jaar, van jongvolwassenen tot senioren. Deze groep focust zich op jouzelf: voor topics over hoogbegaafde kinderen bestaan oudergroepen, zoek die daarvoor op.

Nieuw!

Contact & Info

Ingeborg

Contactpersoon Individu