DONEREN

JOUW BIJDRAGE IS WAARDEVOL

Stichting Hoogbegaafd! is een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) die geheel wordt gerund door vrijwilligers. Help jij ons, zodat wij onze activiteiten in stand kunnen houden en kunnen uitbreiden?

Dankzij jouw donatie kunnen we

• onze online kanalen onderhouden (mailings, website, SoundCloud, etc.)

• investeren in onze online en offline zichtbaarheid en door meer hoogbegaafden gevonden worden

• meer grotere activiteiten organiseren en deze inclusief en toegankelijk maken voor lage inkomens

… ten behoeve van het verbinden, informeren en onderzoeken van hoogbegaafden van allerlei leeftijden en achtergronden.

Als je ons je naam en mailadres doorgeeft, zullen wij je als donateur als eerste informeren over de inschrijfmogelijkheid van onze grotere evenementen. Zo ben je steeds verzekerd van een plaats.

PERIODIEKE DONATIE

Dankzij jouw periodieke donatie kunnen we meer investeren in onze doelstellingen. Voor welk maandelijks bedrag ga jij een donatie aan?

✓ Talent: €3,- tot €5,- per maand
✓ Creative mind: €6,- tot €9,- per maand
✓ Great thinker: €10,- tot €14,- per maand
✓ Multipotentialite: €15,- tot €19,- per maand
✓ Genius: €20,- tot €24,- per maand
✓ Brilliant artist: €25,- tot €49,- per maand
✓ Rocket scientist: €50,- tot €75,- per maand
✓ Homo universalis: meer dan €75,- per maand

Plan een betaalopdracht in en laat deze zich automatisch maandelijks herhalen. Vermeld in je betaalopdracht dat het om een periodieke opdracht gaat. Wij hanteren momenteel geen automatische incasso’s voor periodieke donaties en daarom is het nodig dat je zelf een herhaalde opdracht inplant. Je kunt deze zelf op enig gewenst moment annuleren of het bedrag veranderen. Het rekeningnummer is NL85 INGB 0008 3947 13 t.n.v. Stichting Hoogbegaafd.

EENMALIGE DONATIE

Dankzij jouw donatie kunnen we als stichting meer doelen bereiken. Welk bedrag doneer jij?

✓ Talent: €10-<25,-
✓ Creative mind: €25-<50,-
✓ Great thinker: €50-<100,-
✓ Multipotentialite: €100-<150,-
✓ Genius: €150-<200,-
✓ Brilliant artist: €200-<250,-
✓ Rocket scientist: €250-<500,-
✓ Homo universalis: €500,- of meer

Maak het gewenste donatiebedrag over naar Stichting Hoogbegaafd! en vermeld in je betaalopdracht dat het om een eenmalige donatie gaat. Het rekeningnummer is NL85 INGB 0008 3947 13 t.n.v. Stichting Hoogbegaafd.

HEB JE VRAGEN?

Neem dan contact op via info@stichtinghoogbegaafd.nl.