Regio2018-05-08T17:43:11+00:00

Via onze Nederlandse en Vlaamse regiogroepen op Facebook kan je netwerken met hoogbegaafden in de regio. Je kan hier bijvoorbeeld terecht als je op zoek bent naar peers voor jezelf of voor je hoogbegaafde kinderen, om feedback te vragen over scholen in de regio, of als je gewoon even je ei kwijt wilt bij mensen in de buurt. Ook blijf je hier op de hoogte van onze regiobijeenkomsten. Het beantwoorden van de drie intakevragen met je lidmaatschapsverzoek is voor elke groep in deze categorie verplicht.

>Vacature: Moderator diverse Facebookgroepen

Hoogbegaafden 15+ en ouders van hoogbegaafde kinderen tot 18 wonende in of in de buurt van deze regio

400+ leden

300+ leden