REGIO

IK ZOEK REGIONALE CONTACTEN

Via onze Nederlandse en Vlaamse regiogroepen kun je netwerken met hoogbegaafden in de regio. Je kunt hier bijvoorbeeld terecht als je op zoek bent naar peers voor jezelf of voor je hoogbegaafde kinderen, om feedback te vragen over scholen in de regio, of als je gewoon even je ei kwijt wilt bij mensen in de buurt. Ook blijf je hier op de hoogte van onze regiobijeenkomsten.

Onze regiogroepen zijn toegankelijk voor hoogbegaafden van 15+ en ouders van hoogbegaafde kinderen tot 18 jaar wonende in of in de buurt van de betreffende regio. Het beantwoorden van de drie intakevragen met je lidmaatschapsverzoek is voor elke groep verplicht. Deze groepen zijn niet voor commercie. Je kunt er externe activiteiten o.v.v. prijs kwijt, mits die niet meer dan 15 euro zijn non-profit aanbod zijn, dus niet als onderdeel van een praktijk.

Hoogbegaafd! Regio

Besloten groepen op Facebook en WhatsAppgroepen voor hoogbegaafde volwassenen vanaf 18 jaar en ouders van hoogbegaafde kinderen tot 18 jaar

Hoogbegaafd! Zuid-Holland & Zeeland

Hoogbegaafd! Utrecht & Gooi & Vechtstreek