EVENEMENTEN

DINEER & DONEER

Dineren en doneren aan de stichting. Je kunt het combineren! Eet mee en doneer! Dankzij jou kunnen we als ANBI-stichting onze activiteiten voor en door hoogbegaafden blijven ontplooien en uitbreiden. Daarvoor zijn jouw bijdragen hard nodig. Doneren aan een mooi doel is nog leuker als je er ook nog een fijn dinertje bij krijgt met interessante tafelgesprekken.

Deelnemen aan Dineer & Doneer >

SAMEN ZIJN

Laagdrempelige bijeenkomsten voor verbinding, uitwisseling en informatie voor hoogbegaafden. Deze bijeenkomsten zijn regionale dan wel landelijke ontmoetingen. Het zijn vaak bijeenkomsten in de huiskamer, in het park of in een leuk café.

Deelnemen aan Samen Zijn >

VRIJWILLIGERSDAG

Dankzij de mooie inzet van vrijwilligers kent Stichting Hoogbegaafd! vele goed gemodereerde online groepen, gezellige bijeenkomsten, tot de verbeelding sprekende artikelen en nieuw te ontwikkelen initiatieven. Zo kunnen we steeds meer waarmaken binnen onze kerndoelen: Verbinden, Informeren en Onderzoeken. Op deze jaarlijkse dag komen de vrijwilligers met zijn allen gezellig bij elkaar in een informele sfeer.

Deelnemen aan Vrijwilligersdag >