Dat werkt anders. Meer rust en ruimte voor medewerkers en leidinggevenden
Categorie:
Published: 2020

Thuiswerken, lange tijd ontmoedigd door leidinggevenden, werd in 2020 het nieuwe normaal. Medewerkers en bedrijven zijn geconfronteerd met de uitdagingen waar Martin al jarenlang advies en trainingen in geeft. Dat werkt anders gaat over hoe mensen traditioneel met elkaar samenwerken en hoe ze te vaak door de waan van de dag worden geregeerd. In dit boek leer je hoe het anders kan en anders moet, en hoe je rust en ruimte kunt creëren voor jezelf en je medewerkers. Want met die rust en ruimte ontstaat er een betere, gezondere, manier van samenwerken in een stimulerende werkomgeving. Het verhaal van Bob, de praktische adviezen en de herkenbare voorbeelden geven je inzicht en ondersteunen onze nieuwe manier van werken. Dat werkt anders is met humor geschreven en dat werkt! Het boek is ook zeer geschikt voor hoogbegaafden.

Steun Stichting Hoogbegaafd! door dit boek te kopen

Bestel dit boek via onderstaande link en steun Stichting Hoogbegaafd! dankzij het bol.com commissieprogramma.

Een recensie toevoegen >