Uitzonderlijk talent. Gids voor hoogbegaafden, uitvinders en andere vreemde vogels
Hoogbegaafden en andere vreemde vogels hebben vaak moeite om hun weg te vinden in het leven en in hun werk. Uitzonderlijk talent biedt je een handleiding om je uitzonderlijke zelf te herkennen én serieus te nemen. En dat is het begin van je nieuwe toekomst.

Hoogbegaafden en andere vreemde vogels hebben vaak moeite om hun weg te vinden in het leven en in hun werk. Ondanks hun talenten raken ze in conflict met leidinggevenden, voelen ze zich niet begrepen of kunnen ze maar niet ontdekken wat ze écht willen.

Frans Corten, zelf zo’n vreemde vogel, begeleidt hoogbegaafden en andere uitzonderlijke talenten in hun loopbaan. Hij is een van de pioniers op het gebied van hoogbegaafde volwassenen. In dit boek heeft hij alle werkzame inzichten en eigen uitvindingen bijeengebracht die behulpzaam kunnen zijn om beter je weg te vinden in leven en werk. Hij dringt niets op maar adviseert met respect voor de eigenzinnigheid van jou als vreemde vogel.

Vijf vreemde vogels die op hun pootjes terecht zijn gekomen vertellen achterin dit boek openhartig over de valkuilen en oplossingen in hun loopbaan.

Steun Stichting Hoogbegaafd! door dit boek te kopen

Bestel dit boek via onderstaande link en steun Stichting Hoogbegaafd! dankzij het bol.com commissieprogramma.

Een recensie toevoegen >