De in Alkmaar wonende en werkende Martin van Elmpt is één van de sprekers tijdens het symposium van Stichting Hoogbegaafd! Dit symposium word gehouden in Hotel Van der Valk te De Bilt op 5 oktober 2019.

Martin is niet alleen zelf hoogbegaafd, maar hij werkt ook met hoogbegaafden, zowel kinderen als volwassenen. Martin werkt vanuit zijn praktijk in Alkmaar als management-, leiderschaps- en hoogbegaafdencoach.

De weg naar herkenning en erkenning van hoogbegaafdheid is niet zo eenvoudig, maar Martin weet heel veel te vertellen over dit onderwerp. Wij zijn daarom benieuwd naar welke kennis hij met ons wil delen over hoogbegaafdheid!

Elk mens is anders, maar Martin is uitstekend op de hoogte van de algemene kenmerken en persoonseigenschappen van een hoogbegaafd persoon, alsook van de valkuilen waar een hoogbegaafde in terecht kan komen. Het leven gaat met vallen en opstaan, maar de kunst is om na het vallen weer op te staan en overeind te blijven. Dit doe je onder andere door te leren hoe om te gaan met je eigen hoogbegaafdheid en/of met de hoogbegaafdheid van een kind.

Aan de hand van voorbeelden uit de praktijk zal Martin ons tijdens het symposium meenemen in de wereld van hoogbegaafden, van jong tot oud.

Wil je meer informatie over Martin? Bekijk zijn websites Ze Leve Hoog voor zijn werk met hoogbegaafden en Manage to Lead voor zijn werk als management- en leiderschapscoach. Als vanzelfsprekend is Martin ook te vinden op LinkedIn. Via de mail is Martin te bereiken via info@zelevehoog.nl of info@managetolead.nl. Op onze website verschijnt ook af en toe een blog van zijn hand.

Het symposium van Stichting Hoogbegaafd! wordt mede mogelijk gemaakt door onze sponsors: Talentvol, Cinospaans, Green Writing, diverse anonieme sponsors en met dank aan Van der Valk Hotel De Bilt. Schrijf je op social media over het symposium? Gebruik dan onze hashtag #hbsymposium2019. Op de vooravond van het symposium, op 4 oktober vanaf 20.30 uur, is er een informele bijeenkomst in het Van der Valk Hotel te De Bilt. Wil je daaraan deelnemen? Meld je dan tevoren aan bij Kiki Scheepens via: slippersnet@gmail.com. Bekijk ook eens onze andere bijeenkomsten.

Wij steunen jou. Steun jij ons ook?

NU DONEREN

© Tekst Kiki Scheepens | Redactie Alice K. Burridge van Green Writing | Beeld Van der Valk Hotel te De Bilt | Afbeeldingen Martin van Elmpt | Stichting Hoogbegaafd!