Als je als Stichting Hoogbegaafd! een symposium organiseert met als titel Hoogbegaafd van jong tot oud: een leven lang in ontwikkeling, dan is het leuk om een nog jonge spreker aan het woord te laten. Wij hebben de in 1994 geboren Marcel Visser bereid gevonden om voor ons te komen spreken die dag.

Van beroep is Marcel software-engineer, maar op een goede dag is hij in contact gekomen met Stichting Hoogbegaafd! vanwege de vele community’s die wij online hebben (Facebook, LinkedIn). Naast zijn werk heeft Marcel tal van hobby’s en bezigheden, te veel om op te noemen!

Marcel gaat tijdens het symposium op 5 oktober as. in Hotel Van der Valk De Bilt spreken over wijsheid en hoogbegaafdheid en hoe essentieel hij dat vindt in het leven en ervaart als hoogbegaafde. Hij kijkt er naar uit en heeft er enorm veel zin in om zijn presentatie te geven. Wij vinden het vooral leuk dat er een jongere spreker aan het woord komt, omdat niet alleen de titel van het symposium aansluit bij Stichting Hoogbegaafd!, maar ook omdat onze stichting er voor iedereen is, van jong tot oud! Wat ook te merken is, is dat leeftijd bij hoogbegaafdheid minder belangrijk is. Het gaat vooral om het vinden van ontwikkelingsgelijken.

Behalve op ons symposium is Marcel ook te vinden op LinkedIn.

Het symposium van Stichting Hoogbegaafd! wordt mede mogelijk gemaakt door onze sponsors: Talentvol, Cinospaans, Green Writing, diverse anonieme sponsors en met dank aan Van der Valk Hotel De Bilt. Schrijf je op social media over het symposium? Gebruik dan onze hashtag #hbsymposium2019. Op de vooravond van het symposium, op 4 oktober vanaf 20.30 uur, is er een informele bijeenkomst in het Van der Valk Hotel te De Bilt. Wil je daaraan deelnemen? Meld je dan tevoren aan bij Kiki Scheepens via: slippersnet@gmail.com. Bekijk ook eens onze andere bijeenkomsten.

Wij steunen jou. Steun jij ons ook?

NU DONEREN

© Tekst Kiki Scheepens | Redactie Alice K. Burridge van Green Writing | Beeld Van der Valk Hotel te De Bilt | Afbeeldingen Marcel Visser | Stichting Hoogbegaafd!