Met gepaste trots willen we je laten weten dat Stichting Hoogbegaafd! is genomineerd voor de Mensa Fonds Publieks Award. Help jij ons aan deze Award door op ons te stemmen?

Het Mensa Fonds zet zich in voor het benutten van talenten van hoogbegaafden en het zichtbaarder maken van de betekenis van hoogbegaafdheid in de samenleving. Daarom reiken zij sinds 2013 de Mensa Fonds Awards uit aan mensen of organisaties die het verschil maken voor hoogbegaafden.

Uit het juryrapport:

Stichting Hoogbegaafd! verbindt en informeert sinds 2012 (ouders en begeleiders van) hoogbegaafden via een fijnmazig netwerk met zowel Nederlandse als Vlaamse (regio)groepen. De stichting organiseert een jaarlijks symposium en biedt hoogbegaafden de kans zich te presenteren aan beleidsmakers om invloed uit te oefenen op (toekomstig) beleid. De betrokkenheid van zowel vrijwilligers als de leden onderstreept voor de jury van de Mensa Fonds Awards de meerwaarde van het initiatief. Daarom, en vanwege de manier waarop geprobeerd wordt verschil te maken in beleidskeuzes rond hoogbegaafdheid, nomineert de jury Stichting Hoogbegaafd! voor de Publieks Award.

Het is voor ons zeer waardevol als je dit bericht deelt met vrienden, familie en collega’s.

Plaats je iets online over de Mensa Fonds Awards? Tag ons dan op LinkedIn, Instagram en Facebook; tag ook het Mensa Fonds en gebruik de hashtags #mfa24 en #mensafondsawards. Reshare onze berichten op onze sociale media of deel de link naar dit bericht.

De awards worden op 23 november uitgereikt op het Summa College in Eindhoven. De winnaar van de Impact Award is nu al bekend: wij feliciteren Gunter Helms van harte met deze prestatie. De andere genomineerde voor de Publieks Award is Stichting Landelijk Netwerk Hoogbegaafdheid in het Hoger Onderwijs. Lees hier meer.

Wij danken je alvast voor jouw stem. Ook zijn we iedereen die ons heeft voorgedragen zeer dankbaar voor onze nominatie.