Wat doen Stichting Hoogbegaafd! en de Werkgroep Onderwijs voor hoogbegaafden? Marije Miltenburg, ons bestuurslid Onderwijs & Jeugd en coordinator van de Werkgroep Onderwijs, gaat in gesprek met Kristel van Hoogbegaafd de Podcast.

Het gesprek gaat live op 29 september.

“Toen hebben we een werkgroep opgericht bij de stichting, waarin we ons hard maken voor beter passend onderwijs voor hoogbegaafden.”

“Meer ontwikkelingsgericht onderwijs in plaats van prestatiegericht. Alles moet getoetst worden.”

“We hebben heel veel vrijwilligers. Zonder hen zou de stichting het niet kunnen, daar drijven wij op.”

Bij Stichting Hoogbegaafd! verbinden en informeren we hoogbegaafden en uitzonderlijk hoogbegaafden van allerlei leeftijden en achtergronden.

Hoogbegaafd de Podcast is gratis beschikbaar via de website en ook te vinden via je favoriete podcast-apps. De podcast is speciaal voor ouders en verzorgers van (uitzonderlijk) hoogbegaafde kinderen. Ook voor hoogbegaafde tieners en jongvolwassenen is de podcast fijn, want zij kunnen luisteren naar verhalen van andere jonge hoogbegaafden.

Beluister hier de aflevering >

Wij steunen jou. Steun jij ons ook?

NU DONEREN