Laden Evenementen

Dit is een combinatiebijeenkomst voor (uitzonderlijk) hoogbegaafde (jong)volwassenen in Oost-Vlaanderen en in de wijde omgeving. Het is een laagdrempelige manier van verbinding, uitwisseling en informatie voor hoogbegaafden. Op deze bijeenkomsten kan je je vragen kwijt over hoogbegaafd leven, maar uiteraard kan er over velerlei andere onderwerpen worden gepraat.

Een zomerwandeling met beleving en aansluitend etentje. Dat zal plaatsvinden in het Landschap Drongengoed. We spreken af om 14.00 aan de parking Krakeel aan de Drongengoedweg. We starten met alle deelnemers met een wandeling door het Drongengoedbos van +- 7 km. Daarna laten de geïnteresseerden zich onder dompelen in een bosbad met gids Benten. Wie niet wil deelnemen aan het bosbad, kan een extra wandellus maken met mij (+- 5km).

Na de buitenactiviteiten gaan we iets eten in Brasserie Het Jagershof. Ik zal op woensdag 14 juni 2023 het exact aantal eters meedelen. Ga je mee iets eten? Gelieve mij dat tegen die woensdag om 10u te laten weten. Laat ook weten voor welke andere delen je van de partij zal zijn.

Meer informatie en aanmelden via onderstaand formulier.

Deelnameverzoek Samen Zijn Oost-Vlaanderen
Voornaam
Achternaam
Ik neem graag deel aan