Organisatie2018-07-13T01:43:51+00:00

Welkom! Denk je dat je hoogbegaafd bent, of dat je kind dat is, en wil je je oriënteren op wat dat betekent? Oriënteer je dan breed en lees algemene ervaringen en artikelen. Het beantwoorden van de drie intakevragen met je lidmaatschapsverzoek is verplicht voor Hoogbegaafd! Nieuws & Artikelen.

Speciaal voor onze donateurs

We brengen je graag in contact met andere donateurs. Daarom bieden we een speciale community voor onze donateurs! Heb je een keer gedoneerd aan de stichting of ben je vaste donateur? Dan ben je van harte welkom! Als dank voor wat jij allemaal mogelijk maakt voor de stichting, maken we van deze groep een fijne donateurscommunity waarin we elkaar desgewenst ook ondersteunen in persoonlijke vraagstukken. Ook is er ruimte voor inbreng van nieuwe ideeën. Een fijne mix van innovatie en persoonlijk contact! Verder blijf je hier op de hoogte van alle nieuwe initiatieven omtrent doneren aan de stichting, waaronder uitnodigingen voor aanstaande benefietdiners. Hartelijk dank voor jouw steun en jouw zijn!

Hoogbegaafden 15+ en ouders van hoogbegaafde kinderen tot 18

In deze besloten groep worden de activiteiten en artikelen uit het E-magazine van Stichting Hoogbegaafd! gedeeld en bediscussieerd. Je bent als eerste op de hoogte van het laatste nieuws.

2400+ leden

>Lid worden

Blijf op de hoogte en laat zien wat je belangrijk vindt: volg onze pagina. De pagina heeft ook een berichtfunctie voor algemene vragen, verwijzingen en toelatingsverzoeken tot enkele geheime groepen.

3900+ likes

>Liken

In deze groep worden de activiteiten en artikelen uit het E-magazine van Stichting Hoogbegaafd! gedeeld. Ook is er ruimte voor algemene discussie, geen reclame.

250+ leden

>Lid worden

Uiteraard volgen we je terug op Twitter.

700+ volgers

>Volgen

Contact & Info

Alice