Laden Evenementen

Op 16 juni 2023 organiseren wij in Hengelo een peer meet-up voor hoogbegaafde jongeren tussen de 15 en 21 jaar. Kom jij ook? Je bent welkom vanaf 15.30 uur. We beginnen om 16.00 uur en gaan door tot ongeveer 18.00 uur.

Onder begeleiding van de Broedplaats Jongeren ervaar jij hoe fijn het is om peers, gelijkgestemden, te ontmoeten. Deel ervaringen en ga in gesprek. Je bent van harte welkom!

We ontmoeten elkaar in de Bibliotheek (Grote Zaal), Beursstraat 34, 7551 HV Hengelo. Deze locatie is goed te bereiken met het OV.

Deze bijeenkomst wordt mede mogelijk gemaakt door het Landelijk Kenniscentrum (hoog)begaafdheid.

Tot ziens!

Meld je aan via dit formulier:

Deelnameverzoek Peer meet-up Jongeren
Voornaam
Achternaam
Ik neem graag deel aan
Deel hier bijvoorbeeld het emailadres van je ouders/verzorgers als je nog geen 16 bent. Ook kan je hier andere vragen stellen.
Geef jij toestemming voor het maken en publiceren van beeldmateriaal volgens onderstaande verklaring?
GEBRUIK BEELDMATERIAAL: Deze bijeenkomst (Peer meet-up) wordt georganiseerd in naam van Stichting Hoogbegaafd! door The Apple Tree en Pal op Koers. De Peer meet-ups worden gesubsidieerd door het Landelijk Kenniscentrum Hoogbegaafdheid, opgezet en uitgevoerd door NTCN (National Talent Centre of the Netherlands). Genoemden willen graag beeldmateriaal, gemaakt tijdens de bijeenkomst, gebruiken voor online uitingen, zoals sociale media en websites. Ook willen zij het gebruiken in verslagen, zoals de verantwoording van de subsidie richting het ministerie van OCW. LET OP: Wanneer je nog geen 16 bent, moeten jouw ouders/verzorgers aangeven of ze wel of geen toestemming hiervoor geven. Geef hieronder het e-mailadres van jouw ouders/verzorgers op, zodat we contact met hen kunnen opnemen.
Heb jij onderstaande AVG-verklaring gelezen en begrepen?
AVG-VERKLARING: Deze bijeenkomst (Peer meet-up) wordt georganiseerd in naam van Stichting Hoogbegaafd! door The Apple Tree en Pal op Koers. De Peer meet-ups worden gesubsidieerd door het Landelijk Kenniscentrum Hoogbegaafdheid, opgezet en uitgevoerd door NTCN (National Talent Centre of the Netherlands). Stichting Hoogbegaafd! en uitvoerenden verzamelen naam / leeftijd / emailadres om deelnemers voor de bijeenkomst te registreren. Deze persoonsgegevens worden niet gedeeld met andere partijen en alleen voor deze en (uitnodigingen voor) toekomstige peer meet-ups gebruikt. Je kunt hierover altijd contact opnemen met broedplaatsjongeren@stichtinghoogbegaafd.nl.
Nee, robots en droids nemen de wereld niet over.

Voor vragen: broedplaatsjongeren@stichtinghoogbegaafd.nl

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant