Laden Evenementen

Deze bijeenkomst zit vol. De inschrijving is gesloten. Aanmelding plaatst je op de wachtlijst.

Deze bijeenkomst vindt onder huidige omstandigheden in aangepaste vorm plaats. Wij houden daarbij anderhalve meter afstand. Wordt de regelgeving aangescherpt, zullen wij deze bijeenkomst conform de richtlijnen verder aanpassen of annuleren. Wij raden risicogroepen aan om nog niet deel te nemen. Er is plaats voor maximaal 10 deelnemers.

Dit is een mooie Samen Zijn bijeenkomst voor hoogbegaafde jongvolwassenen en dertigers van binnen en buiten de regio. Het is een laagdrempelige manier van verbinding, uitwisseling en informatie voor hoogbegaafden. Op deze bijeenkomst kun je je vragen kwijt over hoogbegaafd leven, maar uiteraard kan er over velerlei andere onderwerpen worden gepraat.

We verzamelen op de parkeerplaats aan de Koeweg te Ede, vlakbij bushalte De Bosrand. We gaan samen wandelen door het Edese bos en over de Edese Hei. Neem zelf eten en drinken mee. Aansluitend kunnen we iets drinken en/of lunchen bij Restaurant de Stam. Het is alleen nog even hopen op mooi weer, en anders paraplu’s mee!

Wil je ons ook via social media ontmoeten? Meld je dan aan voor onze groepen voor jongvolwassenen (18-32) en dertigers (28-42) op Facebook of via WhatsApp. Vergeet dan de vragen niet te beantwoorden.

Meer informatie en aanmelden via onderstaand formulier.

[caldera_form id=”CF5f4421873a47c”]

Ik wil op de hoogte blijven van artikelen, evenementen en updates >

Ik zoek regionale contacten via Facebook of WhatsApp >

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant