Laden Evenementen

Op 25 juni gaan wij, Chris en Roos, voor het eerst een bijeenkomst organiseren. Deze bijeenkomst is in Utrecht en voor (uitzonderlijk) hoogbegaafde jongvolwassenen in heel Nederland. Het is bedoeld als een laagdrempelige manier om met mede-jongvolwassen hoogbegaafden in contact te komen en een gezellige dag te hebben. Het is een laagdrempelige manier van verbinding, uitwisseling en informatie voor hoogbegaafden. Op deze bijeenkomsten kan je je vragen kwijt over hoogbegaafd leven, maar uiteraard kan er over velerlei andere onderwerpen worden gepraat.

We lunchen eerst om 12:00 bij restaurant LOOF (Domplein 8). We verzamelen vervolgens om 13:00 op het Domplein en starten dan een mooie wandeling door Utrecht. Vervolgens eindigen we in een park niet ver van Utrecht Centraal.

Vanaf daar is het vrije keuze, indien het gezellig is blijven we nog even in het park praten en halen we een ijsje o.i.d.. Later kunnen we eventueel door naar een van de cafés of restaurants in de buurt.

Het eten en drinken is voor eigen rekening. Vermeld in je motivatie of je bij de lunch aanwezig wil zijn, dit kan tot de 17e vanwege de seizoensdrukte en reserveren.

We hopen veel van jullie te ontmoeten in Utrecht. Op een leuk Samen Zijn!

Chris en Roos

Wil je ons ook via social media ontmoeten? Meld je dan aan voor onze groepen voor jongvolwassenen op Facebook of via WhatsApp. Vergeet dan de vragen niet te beantwoorden.

Meer informatie en aanmelden via onderstaand formulier.

Deelnameverzoek Samen Zijn Jongvolwassenen
Voornaam
Achternaam
Ik neem graag deel aan