Op zaterdag 5 oktober houdt Stichting Hoogbegaafd! een symposium met als titel “Hoogbegaafd van jong tot oud: een leven lang in ontwikkeling”. Gezien het thema van ons symposium in hotel Van der Valk De Bilt kijken wij enorm uit naar de komst van spreker Thérésa Oost.

Thérésa is zelfstandig organisatieadviseur, facilitator en frisdenker. Wat het woord ‘frisdenker’ inhoudt kun je hier lezen. Behalve dat is Thérésa bestuurslid van Stichting Mensa Fonds en in het bijzonder bestuurslid van ‘Grijs Goud‘, een tak van de stichting die zich inzet voor hoogintelligente ouderen in hun latere levensfase.

Thérésa is een betrokken persoon, een sterke vrouw die zich inzet voor anderen en probeert een daadwerkelijke bijdrage te leveren aan de maatschappij door anderen te helpen met haar kennis en expertise. Het onderwerp waarover zij komt spreken sluit daarom heel mooi aan op het thema van het symposium en wij kijken er enorm naar uit wat deze gecertificeerd adviseur, coach en trainer met ons wil delen op het sprekerspodium.

Wil je meer informatie over Thérésa Oost? Kijk dan op LinkedIn en op Twitter. Haar bedrijfswebsite vind je hier en via de website van het Mensa Fonds kom je ook meer over haar te weten!

Het symposium van Stichting Hoogbegaafd! wordt mede mogelijk gemaakt door onze sponsors: Talentvol, Cinospaans, Green Writing, diverse anonieme sponsors en met dank aan Van der Valk Hotel De Bilt. Schrijf je op social media over het symposium? Gebruik dan onze hashtag #hbsymposium2019. Op de vooravond van het symposium, op 4 oktober vanaf 20.30 uur, is er een informele bijeenkomst in het Van der Valk Hotel te De Bilt. Wil je daaraan deelnemen? Meld je dan tevoren aan bij Kiki Scheepens via: slippersnet@gmail.com. Bekijk ook eens onze andere bijeenkomsten.

Wij steunen jou. Steun jij ons ook?

NU DONEREN

© Tekst Kiki Scheepens | Redactie Alice K. Burridge van Green Writing | Beeld Van der Valk Hotel te De Bilt | Afbeeldingen Cheeseworks & Thérésa Oost | Stichting Hoogbegaafd!