Deze bijeenkomst zit vol. Aanmelden is daarom niet meer mogelijk.

Dit is een bijeenkomst voor (uitzonderlijk) hoogbegaafde (jong)volwassenen in Zuid-Holland en in de wijde omgeving. Het is een laagdrempelige manier van verbinding, uitwisseling en informatie voor hoogbegaafden. Op deze bijeenkomsten kan je je vragen kwijt over hoogbegaafd leven, maar uiteraard kan er over velerlei andere onderwerpen worden gepraat.

Voor de vijfde keer dit jaar wordt de boekenclub voor (uitzonderlijk) hoogbegaafden georganiseerd in Leiden van 10 tot 13 uur. Uit ervaring is gebleken dat iedereen wel een boek heeft of kent dat indruk heeft gemaakt of dat belangrijk is (geweest) in zijn/haar leven. De boeken geven een mooie ingang om tot gesprekken te komen, plus er is aandacht voor iedereen. Neem gerust meerdere boeken mee.

De bijdrage is 5 euro per persoon. Hiervan worden de zaalhuur, koffie, thee en koekjes bekostigd. Er is plaats voor maximaal 11 deelnemers.

Meer informatie en aanmelden via onderstaand formulier. De organisator neemt contact met je op over de precieze locatie. Dit kan enkele dagen duren.

Aanmelden korter dan een week van tevoren biedt geen garantie op een plek.

Deelnameverzoek Samen Zijn Zuid-Holland
Voornaam
Achternaam
Voor tikkie om bijdrage te voldoen