Laden Evenementen

Dit is een bijeenkomst voor (uitzonderlijk) hoogbegaafde (jong)volwassenen in Zuid-Holland en in de wijde omgeving. Het is een laagdrempelige manier van verbinding, uitwisseling en informatie voor hoogbegaafden. Op deze bijeenkomsten kan je je vragen kwijt over hoogbegaafd leven, maar uiteraard kan er over velerlei andere onderwerpen worden gepraat.

Dit is een informeel samenzijn in Park Merwestein, Dordrecht. Het doel is om andere (uitzonderlijk) hoogbegaafden te ontmoeten en om ervaringen te delen.

Deze bijeenkomst is in een prachtig oud park op korte afstand van station Dordrecht. Als het mooi weer is, maken we gebruik van een picknick tafel en kleden om op te zitten. Neem dus zelf iets te drinken, een snack en kleedje mee.

Mocht het weer te slecht zijn, gaat de bijeenkomst door in het restaurant van het museum Dordrecht. Dit wordt van te voren doorgegeven. Er is plaats voor maximaal 20 deelnemers.

Meer informatie en aanmelden via onderstaand formulier.

Aanmelden korter dan een week van tevoren biedt geen garantie op een plek.

Deelnameverzoek Samen Zijn Zuid-Holland
Naam
Voornaam
Achternaam