Hoogbegaafd! Samen Zijn – Volwassenen regio Oost-Vlaanderen

Ketelvest 51 B, Gent, Oost-Vlaanderen, 9000

Evenement type

Kaart niet beschikbaar

We komen samen in het leukste Spellen Café in Gent (www.worldsendcomics.com) om een bordspel te spelen natuurlijk. Zij hebben een grote selectie ter beschikking. Er wordt een voorkeur gegeven aan deze waarbij we samen tégen het spel spelen. Uiteraard mag je ook een eigen spel meebrengen en ik voorzie zelf een spel kaarten. Je hoeft geen ervaring te hebben, we zoeken het samen uit.

Onthaal tussen 12.30 en 13.00, je kan gerust binnen wachten. We proberen om 13.00 te starten. Afhankelijk van het aantal inschrijvingen en de spelkeuze delen we de groep in twee en splitsen we achteraf opnieuw op. Eigen drank is niet toegelaten, maar je mag wel je eigen lunch/snacks meenemen.

Parkeren is gratis op straat op zondag, de dichtstbijzijnde ondergrondse parking is Parking Savaanstraat met een dagtarief van EUR 4.50 op zondag.

Inschrijven liefst ten laatste t.e.m. woensdag van diezelfde week i.v.m. de reservatie van de tafels. Indien je later wil inschrijven, kan ik niet garanderen dat er plaats zal zijn.

Meld je aan via het formulier:

Deelnameverzoek Samen Zijn Oost-Vlaanderen
Voornaam