Hoogbegaafd! Samen Zijn – Volwassenen regio Oost-Vlaanderen

Station, Lokeren, Oost-Vlaanderen, 9160

Evenement type

Kaart niet beschikbaar

Dit is een combinatiebijeenkomst voor (uitzonderlijk) hoogbegaafde (jong)volwassenen in Oost-Vlaanderen en in de wijde omgeving. Het is een laagdrempelige manier van verbinding, uitwisseling en informatie voor hoogbegaafden. Op deze bijeenkomsten kan je je vragen kwijt over hoogbegaafd leven, maar uiteraard kan er over velerlei andere onderwerpen worden gepraat.

Het Molsbroek is een natuurgebied in de omgeving van Lokeren. We wandelen vanaf station Lokeren (voorkant) door De Buylaers naar het Molsbroek, waar we iets kunnen drinken in de hut van natuurpunt. Omstreeks 17.00 zijn we terug aan het station. Daarna kunnen we nog iets eten in Cultuurcafé Lokeren.

De totale afstand is ongeveer 10 km, maar kan aangepast worden naargelang de deelnemers en de weersomstandigheden. Het tempo ligt laag. Aangepast schoeisel is aan te raden.

Er is een goede treinverbinding vanuit Gent, Antwerpen en Brussel. Voor wie met de wagen komt is er gratis parkeergelegenheid achter het station.

Aanmelden korter dan drie dagen van tevoren biedt geen garantie op een plek.

Meld je aan via het formulier:

Deelnameverzoek Samen Zijn Oost-Vlaanderen
Voornaam