Steun ons fotoproject

Papieren Tijgers

Steun het project Papieren Tijgers nu!

Totaal

Veelgestelde vragen op een rij

Ja! Wij verwelkomen alle donaties. Dus ook als je zelf niet hoogbegaafd bent of geen hoogbegaafde kinderen hebt. Diversiteit is in deze maatschappij belangrijk voor iedereen. En vind je het belangrijk en nodig dat alle kinderen onderwijs op maat krijgen? Dan is jouw donatie hartstikke welkom!

Heb je een persoonlijke donatie gedaan via het donatieformulier? Je ontvangt na je succesvolle donatie direct een mail van ons ter bevestiging. Check je spam als je niks ziet.

Ja, we zijn een Nederlandse ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). Je donatie is aftrekbaar bij je belastingaangifte.

Wat fijn dat je periodiek wilt doneren! Je steunt daarmee alle activiteiten van Stichting Hoogbegaafd! Dat geeft ons ook op termijn een goede basis. Plan een betaalopdracht in en laat deze zich automatisch maandelijks herhalen. Vermeld in je betaalopdracht dat het om een periodieke opdracht gaat. Wij hanteren momenteel geen automatische incasso’s voor periodieke donaties en daarom is het nodig dat je zelf een herhaalde opdracht inplant. Je kunt deze zelf op enig gewenst moment annuleren of het bedrag veranderen. Het rekeningnummer is NL85 INGB 0008 3947 13 t.n.v. Stichting Hoogbegaafd.

Nee, je krijgt bij persoonlijke donaties geen kwitantie.

Zijn er onvoldoende donaties om een fotomagazine te kunnen uitbrengen, komt er geen boek. In plaats daarvan komt er een digitale versie, tentoonstelling of andere uiting van de foto’s.

Nee, jouw waardevolle bijdrage maakt dit project mogelijk, maar dit is geen crowdfunding waarbij je ‘perks’ kiest in ruil voor een boek, foto of andere producten. Je kunt dus niet het recht op een fotomagazine ontlenen aan jouw donatie.

Voor vragen over je donatie kun je terecht bij penningmeester@stichtinghoogbegaafd.nl.

Voor alle andere overige vragen kun je terecht bij werkgroeponderwijs@stichtinghoogbegaafd.nl.