Laden Evenementen

Deze bijeenkomst vindt onder huidige omstandigheden in aangepaste vorm plaats. Er is plaats voor maximaal 10 deelnemers. Bij meer dan 10 aanmeldingen splitsen wij op in twee groepen. Wij gaan de natuur in omdat we nog geen gebruik kunnen maken van de horeca en houden daarbij anderhalve meter afstand. Zorg dat je zelf hapjes en drankjes meeneemt voor onderweg. De ontmoetingslocatie wordt door de gastvrouw per e-mail van tevoren gecommuniceerd. Wordt de regelgeving aangescherpt, zullen wij deze bijeenkomst conform de richtlijnen verder aanpassen of annuleren. Wij raden risicogroepen aan om nog niet deel te nemen.

Hoogbegaafden ontmoeten elkaar in een ontspannen setting in de omgeving van Bakkeveen.

Het doel van de bijeenkomst is om op regionale schaal voor verbinding te zorgen. Natuurlijk ben je ook welkom als je niet uit Drachten en omstreken komt.

Je bent welkom vanaf 10.00. Hapjes en drankjes zijn voor eigen rekening. Laat van tevoren weten of je erbij bent.

Meer informatie en aanmelden via Facebookgroep Hoogbegaafd! Drenthe & Friesland & Groningen of via onderstaand formulier.

[caldera_form id=”CF5e36c16f9049c”]

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant