SPONSORING EN ADVERTEREN

SYMPOSIUMSPONSOR

Ons jaarlijkse symposium heeft elk jaar een ander thema en heeft als doel hoogbegaafden positief te inspireren om het beste uit zichzelf te halen en zich bewust te worden van hun waarde in de maatschappij. Als u ons dagsymposium sponsort heeft u de keuze uit de volgende drie sponsorpakketten. Het eerstvolgende symposium vindt plaats op 5 oktober. Neem bij interesse contact met ons op via info@stichtinghoogbegaafd.nl.

Pakket 1 | 400,-

• 6 maanden lang weergegeven als sponsor op de website van de stichting

• Linkplaatsing in de nieuwsbrieven over het symposium

• Bedanknieuwsbrief per mail aan onze gehele mailinglijst na afloop van het symposium

Pakket 2 | 1000,-

• Gratis toegang tot het symposium voor 1 persoon

• 1 jaar lang weergegeven als sponsor op de website van de stichting

• 1 jaar lang met een link weergegeven in alle nieuwsbrieven van de stichting

Pakket 3 | 1500,- of meer

• Gratis toegang tot het symposium voor 2 personen

• Minimaal 1,5 jaar lang weergegeven als sponsor op de website van de stichting

• Minimaal 1,5 jaar lang met een link weergegeven in alle nieuwsbrieven van de stichting

• Minimaal 1,5 jaar lang vacatures laten plaatsen op de website van de stichting en deze laten verspreiden in onze online community

E-MAILS

Met adverteren in onze e-mails doneert u 30 euro per mail voor een advertentie (plaatje, link) of 60 euro per mail voor een advertorial (plaatje, tekst die best uitgebreid kan zijn en link).

Daarbij kunt u ervoor kiezen om voor meerdere mails te gaan. Voor 5 mails doneert u 100 euro (advertentie) of 200 euro (advertorial). Voor 10 mails doneert u 180 euro (advertentie) of 360 euro (advertorial).

Bovendien heeft u, mits van tevoren aangegeven, keuzevrijheid in welke mails de advertentie/advertorial komt: bijvoorbeeld de 5 eerstvolgende mails met nieuw gepubliceerde artikelen in de categorie “hoogbegaafde kinderen” (verzonden zodra er een verschijnt) dan wel “hoogbegaafde volwassenen” (verzonden zodra er een verschijnt) dan wel onze bijeenkomstenoverzicht/nieuwsmail (ongeveer maandelijks), afgestemd op uw wensen. Of steeds in de eerste mail per maand in de categorie naar voorkeur. Of de categorie vrij en gewoon de 5 eerstvolgende. Afhankelijk van welke categorie (kind, volwassenen, nieuws/bijeenkomsten) bereikt elke mail tussen de 500 en 600 personen rechtstreeks en dit aantal neemt toe.

BLOG SIDEBAR

U kunt er daarnaast voor kiezen een doorlopende advertentie (afbeelding, liefst vierkant) te laten plaatsen via deze website, die naast elk blogartikel zichtbaar is in de blog sidebar.

Dit kan voor 100 euro per maand, voor 500 euro per halfjaar of 900 euro per jaar. De website is populair en krijgt dagelijks tussen de 500 en 2000 weergaven, voornamelijk lezers van blogartikelen. De huidige website is SEO-geoptimaliseerd, waardoor blogpagina’s des te meer bekijks krijgen.

VACATURES

Wij kunnen voor u vacatures die goed bij hoogbegaafden passen verspreiden in ons netwerk door online publicatie op onze website en plaatsing in onze LinkedIn-groep (ca. 600 leden), de Facebookgroep Hoogbegaafd! Vacatures & Businesspartners (ca. 500 leden) en de Facebookpagina van Stichting Hoogbegaafd (ca. 5000 likes).

Dit kan voor 100 euro per vacature. Daarnaast kunnen we vacatures eveneens als advertorial verspreiden via e-mails (zie hierboven).

UW BIJDRAGE IS WAARDEVOL

Stichting Hoogbegaafd! is een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) die geheel wordt gerund door vrijwilligers. Helpt u ons, zodat wij onze activiteiten in stand kunnen houden en kunnen uitbreiden?

Dankzij uw donatie kunnen we

• onze online kanalen onderhouden (mailings, website, SoundCloud, etc.)

• investeren in onze online en offline zichtbaarheid en door meer hoogbegaafden gevonden worden

• meer grotere activiteiten organiseren

… ten behoeve van het verbinden, informeren en onderzoeken van hoogbegaafden van allerlei leeftijden en achtergronden.

BENT U ENTHOUSIAST?

Geef dan uw wensen door aan info@stichtinghoogbegaafd.nl