TELEFONISCH SPREEKUUR

VOOR OUDERS VAN HOOGBEGAAFDE KINDEREN

Als geen ander weten wij, vrijwilligers van de Werkgroep Onderwijs, hoe fijn het kan zijn om met iemand te praten die snapt hoe het is om je hoogbegaafde kind te zien worstelen in het onderwijs. Iemand die weet hoe groot de uitdaging is, die weet hoe hard je moet werken om tegen de stroom van het onderwijssysteem in te moeten zwemmen.

Omdat het niet makkelijk is om gelijkgestemden te vinden willen wij er graag voor jullie zijn. Geen professioneel of medisch advies, maar een luisterend oor en praktische tips. Van ouder tot ouder. Deze handreiking willen wij kosteloos doen, omdat wij weten hoe waardevol dit kan zijn.

Heb je ook behoefte aan een persoonlijk gesprek? Een moment om te kunnen ventileren? Vul dan onderstaand contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om een belafspraak in te plannen. Je ontvangt een bevestiging van je ingevulde contactformulier in je inbox (check voor de zekerheid ook je spamfolder).

Lieve groet,

Alice V, Anke, Margarita & Kris

Hoe maak ik een afspraak? Dat kan eenvoudig via onderstaand formulier. Let wel op het volgende.

• Door deelname ga je akkoord met het huishoudelijk reglement en de privacyverklaring van Stichting Hoogbegaafd!

• Je kunt geen rechten ontlenen aan onze uitspraken. Er mogen geen gesprekken worden opgenomen of gespreksverslagen worden gemaakt. Dit is ter bescherming van jouw en onze privacy en voorkomt discussies, bijvoorbeeld i.v.m. verschillende gemeenten, samenwerkingsverband, etc.

• Deze service is alleen beschikbaar voor ouders van (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen en jongeren, niet voor hoogbegaafde volwassenen voor zichzelf of voor mensen die op professionele basis en/of tegen betaling werkzaam zijn met hoogbegaafde kinderen en jongeren.

• Het gesprek duurt ongeveer 30 minuten.

Vraag een sessie aan

Aanvraag telefonisch spreekuur
Voornaam/initialen
Achternaam/initialen
Onderwerp
Met deze informatie kunnen wij ons al een beetje voorbereiden op het gesprek van 30 minuten.
Ik ga akkoord met