OP 5 OKTOBER 2019 ORGANISEERT STICHTING HOOGBEGAAFD! HET DAGSYMPOSIUM

HOOGBEGAAFD VAN JONG TOT OUD:

EEN LEVEN LANG IN ONTWIKKELING

JE HEBT DE LINK NAAR DEZE PAGINA ONTVANGEN OM JE ALSNOG IN TE SCHRIJVEN VOOR HET SYMPOSIUM.

(1) ER IS EEN PLEK VOOR JE VRIJGEHOUDEN, MAAR JE HEBT DE INSCHRIJVING NOG NIET VOLTOOID.

OF (2) ER IS EEN INSCHRIJVING VERVALLEN EN JE MELDT JE AAN VANAF DE WACHTLIJST.

IK BEN ER HEEL GRAAG BIJ EN MELD ME METEEN AAN!

[caldera_form id=”CF5d505f3098cfd”]

VOLTOOI JE AANMELDING

Maak het deelnamebedrag van ten minste ‚ā¨85,00 per persoon (early-bird tarief, geldig tot 15 september) o.v.v. je naam + symposium 5 oktober over naar NL85 INGB 0008 3947 13 t.n.v. Stichting Hoogbegaafd.*

Let erop dat je de betaling gelijk bij aanmelding voldoet.

Wij houden je plek anders maximaal 3 dagen (Vlaanderen: 5 dagen) gereserveerd.

Je inschrijving is voltooid als wij de ontvangst van dit bedrag bevestigen. Je ontvangt dan een mail van info@stichtinghoogbegaafd.nl: voeg dit adres toe aan je adresboek.

* Voor betaling van een niet-Nederlandse bankrekening heb je soms ook een BIC-code nodig. Deze is INGBNL2A voor de ING-bank.

Op zaterdag 5 oktober organiseert Stichting Hoogbegaafd! voor het eerst een symposium over hoogbegaafdheid. Tijdens deze editie bieden we een ontwikkelingsgericht perspectief op hoogbegaafdheid met het thema “Hoogbegaafd van jong tot oud. Een leven lang in ontwikkeling”. We willen met dit symposium eerlijke, onbevooroordeelde bekendheid geven en kennis verspreiden over de diversiteit van hoogbegaafdheid. Ook bieden we een positieve kijk op wat hoogbegaafden in organisaties en in de maatschappij kunnen betekenen, als ze zich maar goed ondersteund voelen.

Hoe kan je hoogbegaafdheid anders dan alleen op cognitief vlak bij jezelf of bij anderen herkennen? Wat is er nodig om als hoogbegaafde of als uitzonderlijk hoogbegaafde van welke leeftijd dan ook optimaal tot ontwikkeling te komen als iemand die levenslang leert? Hoe kan je als hoogbegaafde je eigen unieke, authentieke en onconventionele levenspad bewandelen op jouw voorwaarden, zoals gedemonstreerd door diverse levensverhalen?

Laat je tijdens dit symposium inspireren, verrassen en aanmoedigen door de presentaties en levensverhalen van hoogbegaafde sprekers, waaronder drie boekauteurs. Hoogbegaafd ben je een heel leven lang en we belichten tijdens dit symposium hoogbegaafdheid van jong tot oud, met nadruk op hoogbegaafde volwassenen en het belang van tijdige erkenning van hun begaafdheid. Er is volop tijd om in contact te komen met de sprekers en voor onderlinge verbinding met de andere aanwezigen. Na afloop is er een netwerkborrel in een ontspannen sfeer.

Dit symposium is vooral interessant voor hoogbegaafde volwassenen van jong tot oud! Ook is het inspirerend voor ouders die via hun hoogbegaafde kinderen hun eigen hoogbegaafdheid zijn gaan ontdekken. Het symposium besteedt ook aandacht aan uitzonderlijke hoogbegaafdheid, dus als uitzonderlijk hoogbegaafde ben je ook van harte welkom. Daarnaast zijn andere ge√Įnteresseerden vanuit maatschappelijke organisaties of het bedrijfsleven die meer willen leren over hoogbegaafdheid welkom.