EVENEMENT TOEVOEGEN

ONTMOET ELKAAR

Wil je onder de paraplu van Stichting Hoogbegaafd! een bijeenkomst organiseren als gastvrouw of gastheer? Vraag dan hier je evenement aan! Met de bijeenkomsten van Stichting Hoogbegaafd! draag je bij aan het verbinden van allerlei hoogbegaafden en breid je je eigen netwerk uit.

Je evenement wordt vervolgens:

1. Aangemaakt in de agenda op deze website

2. Verspreid via de mailinglijst

3. Als evenement aangemaakt in de daartoe relevante groep op Facebook

4. Verspreid via onze sociale media

Je hoort van ons na het indienen van je verzoek. Zorg dat je aan onderstaande voorwaarden voldoet.

Om veiligheid en onafhankelijkheid te waarborgen en belangenverstrengeling te voorkomen op onze bijeenkomsten:

1. Je gebruikt dit niet als schaduwmogelijkheid om als hoogbegaafdencoach klanten te werven voor je praktijk of mensen naar eigen groepen etc. door te sluizen, waarbij je gretig gebruikmaakt van de gratis inspanningen van de stichting. Eigen contentmarketing op eigen sociale media is dan beter voor jou. Je bent bij voorkeur geen coach, tenzij je belangenverstrengeling kunt voorkomen.

2. Je steekt hiermee geen reeds bestaande bedrijfsactiviteit van welke aard dan ook in een nieuw jasje. Promoot al je eigen activiteiten als zodanig in onze groep Hoogbegaafd! Vraag & Aanbod. Je steekt andersom deze bijeenkomst ook niet in het jasje van een eigen bedrijfsactiviteit.

3. Het is geen activiteit die al bij een andere organisatie is ondergebracht. Wel zo netjes en respectvol naar die andere organisatie.

4. Je respecteert de COVID-19-maatregelen die wij van de Nederlandse dan wel Belgische gezondheidsdiensten overnemen volledig en neemt deze ook in acht tijdens de bijeenkomst. Deze maatregelen vermelden wij bij elke bijeenkomst afzonderlijk. Wijzigingen zijn voorbehouden aan de nationale gezondheidsdiensten. Bijeenkomsten (in bepaalde regio’s) worden geannuleerd als de gezondheidsdiensten een andere noodverordening afgeven of omdat blijkt dat de maatregelen tijdens een eerdere editie slecht werden nageleefd.

Meerdere opties zijn mogelijk. Een Dineer & Doneer-evenement staat doorgaans open voor allerlei hoogbegaafden.
Met de huidige COVID-19-maatregelen beperkt tot maximaal 30 deelnemers. Een activiteit in de buitenlucht is aanbevolen. Binnen? Dan opsplitsen in groepen van maximaal 10 deelnemers. Voor alle activiteiten onderling 1,5 meter afstand bewaren. Op prive-adressen zijn bijeenkomsten momenteel niet mogelijk.
Je eigen woonadres (voor een Samen Zijn huiskamerbijeenkomst) wordt niet openbaar gepubliceerd.
Kijk even in onze agenda of er op die dag niet al iets gepland staat in de buurt
Wij geven er de voorkeur aan dat je dit evenement periodiek organiseert. Op die manier versterk je het (regionale) hoogbegaafdennetwerk. De frequentie is naar eigen voorkeur.