OP 5 OKTOBER 2019 ORGANISEERDE STICHTING HOOGBEGAAFD! HET DAGSYMPOSIUM

HOOGBEGAAFD VAN JONG TOT OUD:

EEN LEVEN LANG IN ONTWIKKELING

DOE JIJ OOK MEE AAN ONZE ENQUÊTE?

Op zaterdag 5 oktober organiseerde Stichting Hoogbegaafd! voor het eerst een symposium over hoogbegaafdheid. Tijdens deze editie boden we een ontwikkelingsgericht perspectief op hoogbegaafdheid met het thema “Hoogbegaafd van jong tot oud. Een leven lang in ontwikkeling”. We wilden met dit symposium eerlijke, onbevooroordeelde bekendheid geven en kennis verspreiden over de diversiteit van hoogbegaafdheid. Ook boden we een positieve kijk op wat hoogbegaafden in organisaties en in de maatschappij kunnen betekenen, als ze zich maar goed ondersteund voelen.

We horen graag meer over jouw ervaringen met dit symposium. Een van de deelnemers aan deze enquête krijgt een voucher voor gratis brunch voor twee personen, aangeboden door Van der Valk De Bilt. Deze voucher is binnen een jaar naar uitgifte in dit hotel te besteden, m.u.v. feestdagen. Doe je ook mee? We zien graag jouw antwoorden en suggesties tegemoet.

De voorwaarden om kans te maken op de weg te geven voucher en de verwerking van geretourneerde enquêteformulieren zijn als volgt.

• Als je in aanmerking wilt komen voor de weg te geven brunch, kan dat alleen als je je enquêteformulier mailt; wij moeten immers weten van wie het formulier afkomstig is.
  • Het formulier moet voor 11 november 2019 bij ons retour zijn gekomen om in aanmerking te komen voor de voucher. Alle inzendingen die wij na 11 november ontvangen zijn te laat om in aanmerking te komen.
  • Als je jonger bent dan 18 jaar oud hebben wij schriftelijke toestemming nodig van je ouder(s) c.q. voogd om het formulier te mogen verwerken en om in aanmerking te komen voor de voucher.
  • Alle ingezonden formulieren worden vertrouwelijk behandeld.
  • Wie de voucher krijgt wordt bepaald door een automatisch computerprogramma.
  • Degene die mag gaan brunchen ontvangt uiterlijk op 20 november 2019 een persoonlijke mail. Wij vragen daarin aan de ontvanger of wij toestemming mogen om diens naam te publiceren via de diverse social media-kanalen, maar dit is geen verplichting en het wel of niet bekendmaken heeft geen invloed op de weg te geven voucher, omdat een computer immers bepaalt wie deze zal krijgen.
  • Degene die mag gaan brunchen dient binnen vier weken na ontvangst van ons bericht contact met ons op te nemen. Wij sturen de voucher dan zo snel mogelijk toe. Als de mail onbeantwoord blijft, starten wij na acht dagen het programma opnieuw om een andere winnaar te laten bepalen, of eerder, als degene die door de computer wordt gekozen alsnog besluit om af te zien van de ontvangst van de voucher. In dat geval kan de eerst gekozen winnaar geen aanspraak meer maken op de prijs. Voor de nieuw gekozen winnaar gelden dan eveneens de hierboven genoemde voorwaarden, net zolang totdat de voucher uitgereikt kan worden.
  • De voucher wordt op naam gesteld en is daarom niet overdraagbaar op anderen, en deze is niet in te wisselen voor contant geld. Als je mee wilt doen voor de voucher, dan stem je ermee in dat wij je naam door mogen geven aan Van der Valk Hotel De Bilt, omdat de voucher op naam gesteld moet worden door hen.
  • Degene die de voucher krijgt dient zelf na ontvangst van de voucher contact op te nemen met Hotel Van de Valk te De Bilt om een tafel te boeken voor de brunch voor twee personen.
  • Bij het insturen of opsturen van je enquêteformulier draag je het eigendom van je formulier over aan de Stichting Hoogbegaafd! De formulieren worden niet langer bewaard dan strikt noodzakelijk voor het in kaart brengen van de uitkomsten van de enquête. De uitkomsten van de enquête kunnen gepubliceerd worden, al zal Stichting Hoogbegaafd! nooit namen noemen in geval van publicatie. Deze uitkomsten van de enquête zijn voor eigen gebruik en dienen als feedback voor de Stichting Hoogbegaafd! De antwoorden over de locatie en consumpties worden zonder vermelding van je naam kenbaar gemaakt aan Hotel Van der Valk De Bilt, omdat zij jouw feedback over de locatie eveneens waardevol vinden.
  • Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
  • De bestuursleden, alle personen die betrokkenen zijn geweest bij de organisatie van het symposium 2019 en alle personen die op welke andere manier dan ook verbonden zijn aan de Stichting Hoogbegaafd! zijn uitgesloten van deelname. Het staat hen wel vrij om de enquête in te vullen.
  • Door het inzenden of opsturen van het enquêteformulier verklaar je je akkoord en bekend met de voorwaarden rondom de enquête, zoals hierboven omschreven en je verklaart je tevens akkoord met het privacybeleid van Stichting Hoogbegaafd!

ENQUÊTE

[caldera_form id=”CF5dc03b28eadc3″]

We nodigen je uit om een testimonial achter te laten op onze website. Mooi voor anderen die de stichting net gevonden hebben en wat beter willen leren kennen.

Ja! Ik laat een testimonial achter! >

SPONSORS

Begeleiding en verrijkingsprogramma’s voor uitzonderlijk hoogbegaafde kinderen in Vlaanderen

Een klein bedrijf met een groot idee: samenwerken, jezelf laten zien en ondertussen Spaans leren!

Duurzaam tekst-, vertaal- en communicatiebureau

#hbsymposium2019

Gebruik en volg de hashtag #hbsymposium2019 voor al je live updates op Instagram, Facebook, Twitter en LinkedIn. Op die manier kan je andere aanwezigen en mensen die het over het symposium hebben vinden. Voeg elkaar vooral toe!

Volg je Stichting Hoogbegaafd! al? Dat kan hier: