De inschrijving is gesloten.

Deze bijeenkomst vindt onder huidige omstandigheden in aangepaste vorm plaats. Er is plaats voor maximaal 10 deelnemers per groep. Wij gaan wandelen omdat we nog geen gebruik kunnen maken van de horeca en houden daarbij anderhalve meter afstand. Zorg dat je zelf hapjes en drankjes meeneemt voor onderweg. Wordt de regelgeving aangescherpt, zullen wij deze bijeenkomst conform de richtlijnen verder aanpassen of annuleren. Wij raden risicogroepen aan om nog niet deel te nemen.

Op deze mooie zaterdag ontmoeten wij elkaar op de parkeerplaats aan de Kleivelderweg in Geulle voor een laagdrempelige bijeenkomst voor (vermoedelijk) hoogbegaafde volwassenen in en rondom het prachtige Limburg. In deze ontspannen setting is alle ruimte voor verbinding, uitwisseling en informatie over hoogbegaafdheid en wat er allemaal nog meer ter sprake komt.

Het doel van de bijeenkomst voor hoogbegaafde volwassenen is om op regionale schaal voor verbinding te zorgen. Natuurlijk ben je ook welkom als je niet uit Limburg komt. Je bent welkom vanaf 14.00. Hapjes en drankjes zijn voor eigen rekening. Laat van tevoren weten of je erbij bent.

Vanwege het reeds aangemelde aantal mensen splitsen wij ons op in twee groepen van maximaal 10 personen. Vanaf de algemene parkeerplaats zullen er twee verschillende wandelingen plaatsvinden: één korte wandeling die rolstoeltoegankelijk is (onder begeleiding van Yannick) en een langere wandeling door het bos waarbij een tussenstop voor een ijsje mogelijk is (onder begeleiding van Anke).

Wij mogen bij de algemene parkeerplaats voor een sanitaire stop gebruikmaken van het clubgebouw van Hengelsportvereniging Geulle. Bij de visvijver is ruimschoots plaats voor ontmoeting op gepaste afstand zolang we de vissers niet storen. Voor mensen die niet willen wandelen, mogen we ook gebruikmaken van het aanwezige terras. Een terrasreservering is mogelijk, maar dit overleg ik eerst met jou. Bij een terrasreservering kunnen meerdere mensen zich aanmelden die niet kunnen of willen wandelen. Er zijn al met al een boel mogelijkheden waarover ik contact met je zal hebben.

Meer informatie en aanmelden via Facebookgroep Hoogbegaafd! Noord-Brabant & Limburg of via onderstaand formulier. Mochten er onduidelijkheden zijn: bellen is altijd prettig. Geef in het motivatievak hieronder aan of je nog vragen of voorkeuren hebt.

[caldera_form id=”CF5e259fec0c88b”]

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant