Laden Evenementen

Uitzonderlijk hoogbegaafd zijn is niet zomaar een beetje hoogbegaafd zijn. Het brengt een zijnswijze met zich mee, die zich doorgaans kenmerkt door een intens waarnemingsvermogen, een onuitputtelijke drang naar het opdoen van nieuwe kennis, het zien van patronen in een groter geheel en het vermogen deze toe te passen in een andere context.

Je spreekt een zekere taal die je vaker openlijk wilt spreken. Veel uitzonderlijk hoogbegaafden zijn bescheiden en laten het niet actief doorschemeren. Maar anders dan het simpelweg op IQ-scores te gooien, is er vooral een wezenlijk verschil. Alleen al in het waarnemingsvermogen en de manier waarop je de via verschillende kanalen binnengekomen informatie, gebeurtenissen en gedachten integreert in rijke associatievelden. En dat mag je best erkennen.

Het doel van de bijeenkomst voor uitzonderlijk hoogbegaafde volwassenen is om op landelijke schaal voor verbinding te zorgen. We ontmoeten elkaar in Haaren, Noord-Brabant. We gaan gezellig met z’n allen wandelen door de natuur. Bij mij in de buurt is een natuurgebied, de Kampina. Als startpunt heb ik Kasteel Nemerlaer gekozen, want daar is een parkeerplaats en een bushalte (bus vanaf station Den Bosch). Vanaf daar kunnen we richting Kampina lopen. De lengte van de wandeling kunnen we in overleg afspreken.

Bij voorkeur minimaal een week van tevoren aanmelden (tot uiterlijk twee dagen van tevoren).

Meer informatie via Uitzonderlijk Hoogbegaafd! Volwassenen, een community waarvoor een intake van toepassing is (Facebook dan wel WhatsApp). Hoor jij ook thuis op deze bijeenkomst, maar ben je nog geen deel van deze community? Stuur dan eerst een motivatie via deze link.

Ben je wel al deel van de community voor uitzonderlijk hoogbegaafde volwassenen? Gebruik dan onderstaand formulier om je aan te melden. Let op: ben je nog geen deel van deze community? Gebruik dit formulier dan niet en ga eerst hierheen.

Deelnameverzoek UHB Samen Zijn
Voornaam
Achternaam
Ik neem graag deel aan
Ik ga akkoord met
Wij checken of je al lid bent van de UHB volwassenencommunity, anders heeft aanmelden geen zin.

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant