Dineren en doneren aan de stichting. Je kunt het combineren!

Eet mee en doneer!

Dankzij jou kunnen we als ANBI-stichting onze activiteiten voor en door hoogbegaafden blijven ontplooien en uitbreiden. Zo kunnen we steeds meer waarmaken binnen onze kerndoelen: Verbinden, Informeren en Onderzoeken. Daarvoor zijn jouw bijdragen hard nodig.

Doneren aan een mooi doel is nog leuker als je er ook nog een fijn dinertje bij krijgt met interessante tafelgesprekken. En dat op zaterdag 8 juni vanaf 19.00 voor een bedrag van ten minste €35,-. Ook al richten we ons op hoogbegaafden, voor deelname aan het benefietdiner hoef je dat niet per se zelf te zijn.

In een goed met auto en OV bereikbaar Almere mag je van het volgende menu gaan genieten.

Voorgerecht: Carpaccio met pijnboompitten, parmezaanse kaas en eenvoudige rucolasalade met mozzarella of Rucolasalade met mozzarella, tomaat, paprika en pijnboompitten

Hoofdgerecht: Kippenpoot uit de oven met gnocchi en uitjes in zoete chilisaus of Conchiglie met tomaat, geroosterde paprika en kalamata olijven

Nagerecht: IJsje met karamelsaus en/of chocoladesaus en/of slagroom

Dranken: Witte en rode wijn, verse jus d’orange, versgemalen koffie en het grootste thee-assortiment van Almere

Kom je ook?

Er is plaats voor maximaal 7 bezoekers. Vul onderstaand formulier in en maak vervolgens je gewenste donatiebedrag van ten minste €35,- per persoon over naar NL85 INGB 0008 3947 13 t.n.v. Stichting Hoogbegaafd o.v.v. “Benefietdiner 8 juni, naam”.

[caldera_form id=”CF5cd8a2dfb6eca”]

Nu delen en meer mensen bereiken:

Ga naar de bovenkant