Bijdragen | Contribute2018-05-09T01:30:36+00:00

Bijdragen

Denk je graag na over het leven als hoogbegaafde vanuit jouw scherpzinnige invalshoek en ligt het schrijven in jouw natuur? Kan je goed breed denken en barst je van de ideeën? Spreken onze kernwaarden jou aan? Schrijf dan mee voor ons E-magazine. Graag geen reclamepraat en pseudowetenschap.

Anoniem kan ook
Gebruikt voor retweets vanaf ons account @_Hoogbegaafd_
Maximaal 3 zinnen
Redactie door Alice Karen. Opgeleid in natuurwetenschappen, wetenschapsjournalistiek, creatief schrijven. Ervaren in wetenschappelijk onderzoek en wegwijs in hoogbegaafdenland.

Schrijf je vaker mee? Dan nodigen we je uit voor een eigen account, waarop je zelf kan inloggen. Je kan dan zelf via het systeem je publicaties indienen en als gespreksleider reageren op reacties onder je accountnaam. Verder kunnen mensen met interesse in specifiek jouw bijdragen, doorklikken naar alles wat onder jouw naam staat. Dien je alsnog liever via de mail in? Dan zorgen wij dat je bijdrage wordt toegevoegd aan jouw account. Vaste auteurs kunnen via deze link inloggen op het systeem. Wil je een boekrecensie schrijven? Deze kan je rechtstreeks indienen via de website.

Heeft je bericht een plaatje en staat dat plaatje nergens anders? Mail dan rechtstreeks naar hoogbegaafd.in.europa@gmail.com. Is de afbeelding niet van jou? Vermeld dan ook de bron erbij.

Als je vanuit eigen ervaring schrijft kan dat eventueel onder een pseudoniem of anoniem. De bijdrage staat dan wel op naam van het algemene account van Stichting Hoogbegaafd!