Doneren 2018-02-05T17:19:38+00:00

Doneren

Dankzij jou kunnen we als non-profit onze activiteiten blijven ontplooien en uitbreiden. Daarvoor zijn jouw bijdragen van harte welkom.

Wil je bijdragen? Vul dan het contactformulier in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Binnenkort verschijnt op deze plek het stichtingenrekeningnummer en een betaalmodule. Tot die tijd handelen we je donaties uitsluitend via de mail af. Je ontvangt een bewijs van je donatie. Tot die tijd zijn er alleen handmatige, niet-periodieke donaties mogelijk.

Verplicht indien namens bedrijf
We zijn over hooguit enkele maanden officieel een stichting. We maken wel al kosten en houden een volledige administratie bij.
Onze dank aan onze talenten, creative minds, great thinkers, multipotentialites, geniuses, twice exceptionals, rocket scientists en homo universalia is enorm groot!
Als je deelneemt en/of ons financieel steunt zouden we een testimonial via https://stichtinghoogbegaafd.nl/over-ons/testimonials/ enorm waarderen.