Doneer|Donate 2018-05-16T18:54:54+00:00

Doneer

Dankzij jou kunnen we als stichting onze activiteiten blijven ontplooien en uitbreiden. Daarvoor zijn jouw bijdragen van harte welkom. Je kunt doneren, lid worden en/of adverteren.

Stichting Hoogbegaafd! is een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) die geheel wordt gerund door vrijwilligers. Help jij ons, zodat wij onze activiteiten in stand kunnen houden en kunnen uitbreiden? Donaties zijn voor ons zeer waardevol! Je donatie is aftrekbaar bij je belastingaangifte (Nederland). Je krijgt bovendien:

✓ Toegang tot de jaarlijkse vrijwilligers- en donateursactiviteit
✓ Toegang tot onze leden- en donateurscommunity via Facebook
✓ International membership: toegang tot de international community en het international exchange network (bij een donatie van ten minste €25,-)
✓ Eenmalig een jaarlijks gepubliceerd boek met artikelen (bij een donatie van ten minste €100,-)

>Doneer

Binnenkort kan je ook lid worden van de stichting in de vorm van een vast donateurschap voor een n.n.t.b. bedrag per jaar. Vrijblijvend interesse in deze mogelijkheid? Geef je mail door om een notificatie te krijgen wanneer het mogelijk is om lid te worden. Uiteraard zijn ook lidmaatschapsgelden aftrekbaar bij je belastingaangifte. Je krijgt (hieraan kunnen vooralsnog geen rechten worden ontleend):

✓ Een jaarlijks gepubliceerd boek met artikelen
✓ Toegang tot de jaarlijkse vrijwilligers- en donateursactiviteit
✓ Toegang tot onze leden- en donateurscommunity via Facebook
✓ Korting op grotere evenementen (symposia, diners)
✓ Korting op adverteren via onze website

Onze website wordt erg goed bezocht, dus hier ligt een mooie kans om te adverteren. Adverteren kan

✓ in de maandelijkse nieuwsbrief die permanent op de website blijft staan, per mail ontvangen door honderden mensen en verder verspreid in onze online community
✓ met een banner op de website voor een bepaalde periode
✓ in de vorm van een vacature geschikt voor hoogbegaafden in ons vacature-overzicht, inclusief verspreiding

>Adverteer

Stichting Hoogbegaafd! is een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) die geheel wordt gerund door vrijwilligers. Help jij ons, zodat wij onze activiteiten in stand kunnen houden en kunnen uitbreiden? Bestel je boeken en eventuele andere aankopen voortaan op Bol.com via onderstaande zoekmachine en haar links. Dankzij jou ontvangt de stichting dan commissies. En dat kost jou niets extra’s!

>Shoppen

Donate

Thanks to your contribution we can maintain and extend our activities. Your contribution is more than welcome. We invite you to become a lifelong international member.

Become an international member and join our international gifted community and exchange network! You create your own membership package upon paying a one-time fee that offers you lifelong membership of any international group relevant to your situation.

>Become an international member