Doneer|Donate2018-07-13T01:17:17+00:00

Doneer

Dankzij jou kunnen we als stichting onze activiteiten blijven ontplooien en uitbreiden. Daarvoor zijn jouw bijdragen van harte welkom. Je kunt doneren, lid worden en/of adverteren.

Stichting Hoogbegaafd! is een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) die geheel wordt gerund door vrijwilligers. Help jij ons, zodat wij onze activiteiten in stand kunnen houden en kunnen uitbreiden? Donaties zijn voor ons zeer waardevol! Je donatie is aftrekbaar bij je belastingaangifte (Nederland). Wij brengen donateurs graag bij elkaar.

>Doneer

Onze website wordt erg goed bezocht, dus hier ligt een mooie kans om te adverteren. Adverteren kan

✓ in de maandelijkse nieuwsbrief die permanent op de website blijft staan, per mail ontvangen door honderden mensen en verder verspreid in onze online community
✓ met een banner op de website voor een bepaalde periode, zichtbaar naast alle online artikelen en nieuwsbrieven

>Adverteer

Stichting Hoogbegaafd! is een ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling) die geheel wordt gerund door vrijwilligers. Help jij ons, zodat wij onze activiteiten in stand kunnen houden en kunnen uitbreiden? Bestel je boeken en eventuele andere aankopen voortaan op Bol.com via onderstaande zoekmachine en haar links. Dankzij jou ontvangt de stichting dan commissies. En dat kost jou niets extra’s!

>Shoppen

Donate

Thanks to your contribution we can maintain and extend our activities. Your contribution is more than welcome. We invite you to make a donation and join us.