Doneren

Dankzij jou kunnen we als non-profit onze activiteiten blijven ontplooien en uitbreiden. Momenteel zijn we onze registratie als officiële stichting aan het voorbereiden. Ook willen we graag dat deze website optimaal blijft werken en dat we ook ingesproken versies van bijdragen kunnen hosten. Verder is het verspreiden van kennis en het verrichten van onderzoek een groeiend onderdeel van de organisatie. Daarvoor zijn jouw bijdragen van harte welkom.

Wil je bijdragen? Vul dan het contactformulier in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Als we officieel een stichting zijn, verschijnt op deze plek het stichtingenrekeningnummer en een betaalmodule. Tot die tijd handelen we je donaties uitsluitend via de mail af. Wel voeren we al een volledige administratie: je ontvangt een bewijs van je donatie. Tot die tijd zijn er alleen handmatige, niet-periodieke donaties mogelijk.

Verplicht indien namens bedrijf
We zijn over hooguit enkele maanden officieel een stichting. We maken wel al kosten en houden een volledige administratie bij.
Onze dank aan onze talenten, creative minds, great thinkers, multipotentialites, geniuses, twice exceptionals, rocket scientists en homo universalia is enorm groot!
Als je deelneemt en/of ons financieel steunt zouden we een testimonial via https://stichtinghoogbegaafd.nl/over-ons/testimonials/ enorm waarderen.