Adverteren

Dankzij jou kunnen we als non-profit onze activiteiten blijven ontplooien en uitbreiden. Momenteel zijn we onze registratie als officiële stichting aan het voorbereiden. Ook willen we graag dat deze website optimaal blijft werken en dat we ook ingesproken versies van bijdragen kunnen hosten. Verder is het verspreiden van kennis en het verrichten van onderzoek een groeiend onderdeel van de organisatie. Daarvoor zijn jouw bijdragen van harte welkom.

Onze website wordt erg goed bezocht, dus het heeft wel degelijk zin om op onze website adverteren.

Adverteren kan als volgt:

1. In de maandelijkse nieuwsbrief
  2. Met een banner
  3. In de vorm van een vacature geschikt voor hoogbegaafden in ons vacature-overzicht

Wil je adverteren? Vul dan het contactformulier in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Je advertentie is aanklikbaar en verwijst door naar deze website.
Zo nee, dien je toestemming te krijgen van de eigenaar / organisator. Rekeningnummer waarvandaan overgemaakt wordt is voor ons niet van belang.
We zijn over hooguit enkele maanden officieel een stichting. We maken wel al kosten en houden een volledige administratie bij.
De nieuwsbrief verschijnt doorgaans eens per maand, maar niet op een vaste dag. De inhoud van de nieuwsbrieven staat als geheel op deze website en ingevoegde advertenties blijven met de nieuwsbrieven beschikbaar. Een nieuwe banner / miniposter in een volgende nieuwsbrief graag door dit formulier opnieuw in te vullen. Honderden mensen ontvangen e-mailnotificaties van nieuwe artikelen en/of nieuwsbrieven; inschrijven kan via https://stichtinghoogbegaafd.nl/e-magazine/ontvang-en-doorzoek-het-e-magazine/.
Je opgestuurde banner is minimaal 600x600 px. Honderden mensen ontvangen e-mailnotificaties van nieuwe artikelen en/of nieuwsbrieven; inschrijven kan via https://stichtinghoogbegaafd.nl/e-magazine/ontvang-en-doorzoek-het-e-magazine/.
Bedragen gelden voor de gehele looptijd van de vacature. Vacatures staan op https://stichtinghoogbegaafd.nl/vacatures/ en worden eenmalig gedeeld op onze Facebook page. Je brengt ons op de hoogte als de vacature is vervuld.
Als je tegelijk met deze advertentie-aanvraag een testimonial indient via https://stichtinghoogbegaafd.nl/over-ons/testimonials/ krijg je eenmalig 10 euro korting op je totale advertentiekosten.