Diensten|Services 2018-02-03T13:17:10+00:00

Hoe kunnen we je helpen?

Zoek je hulp die in lijn is met de kernwaarden van Stichting Hoogbegaafd!? Diverse professionals bieden je via ons platform mogelijkheden om duurzaam te investeren in jezelf en bieden je ruimte voor zelfreflectie. Dat kan in de vorm van coaching, (hulp bij) het schrijven van je levensverhaal en door middel van matching.

How can we help you?

Are you looking for help in line with the core values of the Gifted! Foundation? Diverse professionals, personally involved with the foundation’s work, offer you possibilities to sustainably invest in yourself and offer you space for self reflection. This is possible by means of coaching, (help) writing the story of your life, and through matching.

Coaching

Jij bent bereid om hard aan jezelf te gaan werken, zodat je een betere plek creëert voor jou in de maatschappij. Dit begint met duurzaam investeren in jezelf.

Levensverhaal | Life story

Jij hebt als hoogbegaafde een verhaal te vertellen en dit verhaal maakt jou tot wie je nu bent. Jouw verhaal biedt je ook ruimte voor zelfreflectie.

Matching

Heb je behoefte om naast de contacten die je opdoet in onze community, op een bijzondere manier diepgaand contact op de bouwen met een andere hoogbegaafde?