Diensten|Services2018-05-09T01:19:10+00:00

Diensten

Hoe kunnen we je helpen? Zoek je hulp die in lijn is met de kernwaarden van Stichting Hoogbegaafd!? Diverse professionals bieden je via ons platform mogelijkheden om duurzaam te investeren in jezelf en bieden je ruimte voor zelfreflectie.

Hoe vind je een hulpverlener die goed aansluit bij je hulpvraag? Wat kan je doen om een mismatch te voorkomen? Vind hier meer informatie, inclusief links.

>Meer

Heb je behoefte om naast de contacten die je opdoet in bijvoorbeeld onze online community of tijdens onze bijeenkomsten, op een bijzondere manier diepgaand contact op de bouwen met een andere hoogbegaafde? Wij bieden een hulpmiddel om je hoogbegaafde horizon te verbreden door je te matchen met een andere hoogbegaafde. Dit initiatief wordt momenteel klaargemaakt voor de AVG.

>Meer

Wij brengen graag het aanbod tot uitwisseling van hoogbegaafden op universiteiten in kaart. Bestaande overzichten richten zich op basis- en middelbare scholen, maar daarna houdt hoogbegaafdheid natuurlijk niet op.

>Meer

Dit collectief is een initiatief ontstaan vanuit Stichting Hoogbegaafd! Het zijn ondernemende professionals die zich richten op het tot optimale ontplooiing laten komen van uitzonderlijk en extreem hoogbegaafde individuen, een minderheid binnen de totale hoogbegaafde populatie. Zij zijn individueel in te huren met divers aanbod via hun ondernemingen.

Services

How can we help you? Are you looking for help in line with the core values of the Gifted! Foundation? Diverse professionals, personally involved with the foundation’s work, offer you possibilities to sustainably invest in yourself and offer you space for self reflection.