Je hoogbegaafde kind

Voor ouders van hoogbegaafde kinderen

Hoogbegaafd zijn kan een uitdaging zijn en het kan fijn zijn over je hoogbegaafde kind te kunnen uitwisselen met andere ouders. Het beantwoorden van de drie intakevragen met je lidmaatschapsverzoek is voor elke groep in deze categorie verplicht.

Hoogbegaafd! Ouders

Hier kan je op een vrijblijvende en laagdrempelige manier je verhaal kwijt, ervaringen uitwisselen en herkenning vinden. De onderwerpen in deze groep zijn voor een brede leeftijdsgroep relevant, maar onderwerpen over zeer jonge kinderen met ontwikkelingsvoorsprong verwijzen we door. Ook attenderen we je op het bestaan van een groep voor ouders van middelbare schoolkinderen.

3150+ leden

Hoogbegaafd! Ouders voorschools & BO onderbouw

Hier kan je uitwisselen over kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong tot aan groep 3 (of Vlaams equivalent).

800+ leden

Hoogbegaafd! Ouders Vlaanderen

Deze groep is opgericht omdat het onderwijssysteem in Vlaanderen anders is dan in Nederland en betreft onderwerpen met een relevantie voor een brede leeftijdsgroep.

750+ leden

Hoogbegaafd! Ouders VO

Hier kan je uitwisselen over jongeren op de middelbare school. Ook als je kind bijna klaar is op de basisschool kan je in deze groep terecht.

600+ leden

Hoogbegaafd! Trotse ouders

Het kan zijn dat je even klaar bent met de zware verhalen over vastgelopen hoogbegaafde kinderen en hun strubbelingen in het (reguliere) onderwijs. Daarom bestaat deze feel-good groep: hier kan je een diversiteit aan vrolijke topics plaatsen aangaande hoogbegaafde kinderen als trotse ouder of verzorger. Zoals leuke vrijetijdsmomenten en vakantiekiekjes, tekeningen of grappige anekdotes en uitspraken. Deze gezellige, luchtige groep is er om het genot van het hebben van een hoogbegaafd kind te benadrukken.

450+ leden

Hoogbegaafd! Speelgoedtips

Ben je op zoek naar passend speelgoed voor je kind, zoals spellen, maar ook boeken? Heb je tips en goede ervaringen die je met andere ouders wil delen? Voel je dan welkom.

100+ leden

Contact & Info

Daniëlle

Ouders, Ouders Voorschools & BO Onderbouw, Ouders Vlaanderen, Ouders VO, Trotse ouders, Speelgoedtips