Hoogbegaafde volwassenen

Voor hoogbegaafde (jong)volwassenen

Wil je graag over van alles en nog wat uitwisselen als hoogbegaafde? Ben je wellicht nog op zoek naar hoe je je hoogbegaafdheid wil gaan invullen? Voel je dan van harte welkom. Het beantwoorden van de drie intakevragen met je lidmaatschapsverzoek is voor elke groep in deze categorie verplicht.

Hoogbegaafd! Volwassenen

Hier kan je een diversiteit aan topics plaatsen die je als hoogbegaafde volwassene bezighouden. In deze groep vind je volwassenen van allerlei leeftijden vanaf 18 jaar, van jongvolwassenen tot senioren. Deze groep focust zich op jouzelf: voor topics over hoogbegaafde kinderen bestaan oudergroepen, zoek die daarvoor op.

1250+ leden

Hoogbegaafd! Volwassenen Vlaanderen

Speciaal voor volwassenen in Vlaanderen. Deze groep lijkt op Hoogbegaafd! Volwassenen, maar die is groter en voor het hele Nederlandse taalgebied.

100+ leden

Hoogbegaafd! Jongvolwassenen

Hier kan je een diversiteit aan topics plaatsen die je als hoogbegaafde jongvolwassene bezighouden. Het is een eigenwijs groepje met een eigen karakter. Deze groep is dan ook uitsluitend voor de leeftijd van 15 t/m 32 jaar oud en niet voor ouders van jongvolwassenen als meelezers!

100+ leden

Hoogbegaafd! Jongeren

Hier kan je een diversiteit aan topics plaatsen die je als hoogbegaafde jongere in de leeftijd van 10 t/m 20 jaar oud bezighouden. Er is wat overlap qua leeftijd met de Jongvolwassenen groep: ben je 15 jaar of ouder mag je kiezen wat je prettiger vindt want in de jongerengroep mogen ouders wel lid worden een meelezen (maar niet actief aan topics deelnemen).

25+ leden

Gifted adults

For gifted (young) adults

Please answer the three questions with your request to join this group.

Gifted! Adults

This is a nice group to begin your quest for recognition and exchange of information about giftedness. You can exchange interesting articles worth discussing and situations that concern you as a gifted person. As a group member we expect you to constructively contribute to our community. This is not a place for commercial advertising.

50+ members

Join

Contact & Info

Ingeborg