Diensten

Voor hoogbegaafde (jong)volwassenen, ouders en onderwijzers van hoogbegaafde kinderen, en begeleiders van hoogbegaafden

Op zoek naar aanbod? Heb je zelf aanbod? Wil je iets verkopen? Zoek je werk? Heb je vacatures? Wil je netwerken met andere begeleiders van hoogbegaafden? Plaats en vind het hier. Het beantwoorden van de drie intakevragen met je lidmaatschapsverzoek is voor elke groep in deze categorie verplicht.

Hoogbegaafd! Vraag & Aanbod Nederland

Zoek of heb je aanbod in Nederland, of voor online aanbod, Nederlands taalgebied? Ben je op zoek naar professionele begeleiding? Ben je professioneel begeleider van hoogbegaafden? Stel dan je vraag of promoot je aanbod in onze groepen voor vraag en aanbod. In deze groepen wordt aanbod gedeeld zoals coaching, counseling, lezingen, symposia, boeken en blogartikelen geschreven door begeleiders van hoogbegaafden. Ook kan je boeken, voorwerpen en overig aanbod kwijt, want dat leidt tot een leuke dialoog tussen hoogbegaafden.

1950+ leden

Hoogbegaafd! Vraag & Aanbod Vlaanderen

Zoek of heb je aanbod in Vlaanderen, of voor online aanbod, Nederlands taalgebied? Ben je op zoek naar professionele begeleiding? Ben je professioneel begeleider van hoogbegaafden? Stel dan je vraag of promoot je aanbod in onze groepen voor vraag en aanbod. In deze groepen wordt aanbod gedeeld zoals coaching, counseling, lezingen, symposia, boeken en blogartikelen geschreven door begeleiders van hoogbegaafden. Ook kan je boeken, voorwerpen en overig aanbod kwijt, want dat leidt tot een leuke dialoog tussen hoogbegaafden.

200+ leden

Hoogbegaafd! Vacatures & Businesspartners

Als hoogbegaafde kan je met je snelle denken van onschatbare waarde zijn voor organisaties en bedrijven. Hier kan je jezelf profileren als potentiële werknemer. Ook kan je op zoek naar hoogbegaafde werknemers, businesspartners, samenwerkingspartners voor je eigen organisatie of bedrijf in Nederland en Vlaanderen. Potentiële werkgevers die de toegevoegde waarde van hoogbegaafde werknemers of zzp’ers goed inzien kunnen hier hun vacatures en opdrachten delen. Je mag dat ook zelf doen als je een werkgever aanbeveelt.

250+ leden

Hoogbegaafd! Externe begeleiders kinderen

Ben je coach, psycholoog, of psychiater van hoogbegaafde kinderen? Of, kom je in je praktijk veel hoogbegaafde kinderen tegen? Voel je dan welkom in onze groepen waar begeleiders de koppen bij elkaar steken en elkaar van advies kunnen voorzien omtrent het begeleiden van deze mooie, doch vaak beschadigde kinderen. Voor wie: zelfstandig coaches, psychologen en psychiaters (incl. in opleiding). Doelgroep van begeleiding: kinderen, jongeren en hun ouders.

150+ leden

Hoogbegaafd! Begeleiders volwassenen

Ben je coach, psycholoog, of psychiater van hoogbegaafde volwassenen? Of, kom je in je praktijk veel hoogbegaafde volwassenen tegen? Voel je dan welkom in onze groepen waar begeleiders de koppen bij elkaar steken en elkaar van advies kunnen voorzien omtrent het begeleiden van deze mooie, doch vaak beschadigde mensen. Voor wie: zelfstandig coaches, psychologen en psychiaters (incl. in opleiding). Doelgroep van begeleiding: volwassenen, ouderen en jongvolwassenen.

50+ leden

Services

For gifted adults, parents and teachers of gifted children, and psychologists and counselors of the gifted

Please answer the three questions with your request to join this group.

Gifted! International marketplace

This is an international marketplace for all free and paid products and services for gifted people. This includes books, coaching, commercial blogs, challenges, and more. All offers should be written in English and accessible for English-speaking people. You can also ask for and recommend certain services. Invite and welcome your international gifted friends!

10+ members

Contact & Info

Jan Willem

Vraag & Aanbod Nederland, Vraag & Aanbod Vlaanderen, Begeleiders volwassenen

Niek

Vacatures & Businesspartners, Externe begeleiders kinderen

Groepsspecifiek advertentiebeleid Vraag & Aanbod

• Deze groepen hebben de verkoopfuncties aan staan, waardoor je duidelijk kan adverteren
  • Duidelijk adverteren: gaat het om vraag of aanbod, wat is je doelgroep, en locatie in het geval van ontmoeting
  • Vermeld altijd kosten van je aangeboden product of dienst in het bericht zelf, of vermeld dat het gratis is
  • Gratis inloopochtend of -middag: wel zo netjes om te vermelden wat het dan gaat kosten als je met de aanbieder in zee gaat
  • De agendafunctie is voorbehouden voor eigen bijeenkomsten
  • Geen externe (elders publiekelijk) gedeelde agenda-evenementen linken zonder verdere informatie
  • Wil je participanten werven voor eigen of andermans onderzoek, dan dien je aan te geven waar de uitkomst (publicatie) beschikbaar zal komen en ons te erkennen als bron van participanten
  • Maximaal aantal berichten per week is 2 (indicatief)

Groepsspecifiek advertentiebeleid Vacatures & Businesspartners

• Dit is de groep voor vacatures, voorzie deze van een omschrijving. Werp geen losse links zonder context in de groep. Licht toe: waarom is de vacature geschikt voor hoogbegaafden?
  • Hier mag je je profileren als potentiële werknemer en/of als werkgever. Doe dat niet door diensten, workshops, evenementen en blogs aan te bieden, maar licht toe: waarom ben jij zo een geschikte hoogbegaafde werknemer of werkgever?
  • Geen advertenties voor externe groepen en fora, enquêtes, petities, keurmerken

Groepsspecifiek advertentiebeleid begeleiders

• Geen advertenties voor diensten, vacatures, externe groepen en fora, enquêtes, petities, keurmerken en acquisitie
  • De agendafunctie is voorbehouden voor eigen bijeenkomsten