Van mavo tot Harvard

Een aangrijpend verhaal over een jongen met ADHD en Asperger die zich verloren waande, maar een aanwinst werd voor de wetenschap. In deze autobiografie schetst de schrijver een emotionele en bizarre reis door het onderwijs. Ook legt multidisciplinair topstudent Peter Riezebos uit hoe zijn grootste valkuilen zijn grootste successen werden. In zijn geval van zittenblijvende mavoleerling tot onderzoeker aan Harvard.

Door mijn persoonlijke ervaringen weet ik dat mensen erg verschillen in hun leren, iets wat vandaag de dag binnen verschillende disciplines wordt onderkend. Door de hersenen beter te begrijpen kunnen we zorgen dat iedereen mag leren op de manier die het beste bij hem of haar past.

Steun Stichting Hoogbegaafd! door dit boek te kopen

Bestel dit boek via onderstaande link en steun Stichting Hoogbegaafd! dankzij het bol.com commissieprogramma.

Een recensie toevoegen >